google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت باکس پالت

قیمت باکس پالت

مولفه اصلی تعیین کننده قیمت باکس پالت فلزی نرخ روز آهن است که بخش اصلی بهای خرید باکس پالت فلزی محکم را تشکیل خواهد داد. قیمت فروش آهن روزانه متغیر است.

 

قیمت باکس پالت

 

قیمت باکس پالت فلزی محکم:

قیمت فروش آهن در بازار متناسب با نوسانات جهانی و نرخ ارز به صورت روزانه دچار تغییر خواهد شد. متریال اصلی باکس پالت فلزی را آهن آلات و پروفیل های آهنی تشکیل میدهد، در نتیجه قیمت باکس پالت فلزی به صورت مستقیم به نرخ آهن وابسته است. آهن به عنوان ماده ای پر کارآمد با خواص و ویژگی های فراوان است که در ساخت باکس پالت برای مصرف در انبار و سردخانه به عنوان گزینه نخست مورد انتخاب واقع شده است. انواع آهن مورد استفاده بایستی دارای کیفیت لازم باشند. آهن آلات چینی موجود در بازار ایران همانند بسیاری دیگر از کالاهای چینی کیفیت لازم را نداشته و برای ساخت سازه های با نیاز به تحمل بارگذاری بالا قابل اطمینان نمی باشند. مصرف آهن آلات و پروفیل های آهنی دست دوم خواهد توانست قیمت باکس پالت فلزی را تا حد فراوان کاهش دهد.

قیمت باکس پالت فلزی و آهن دست دوم:

با وجود اینکه استفاده از پروفیل های آهنی مستعمل سبب صرفه جویی خوبی در ساخت انواع باکس پالت های فلزی خواهد شد ولی انجام این کار با چند ایراد بزرگ مواجه است. اول اینکه معمولا تعداد سفارشات جهت ساخت باکس پالت فلزی جهت انبار و سردخانه به طور متوسط بیش از ۵۰۰ عدد است. به ندرت اتفاق می افتد که حجم مناسبی از این قبیل آهن آلات برای فروش در دسترس باشد. به ناچار مجبور شده به صورت ترکیبی از آهن نو و مستعمل جهت ساخت باکسها استفاده داشت. که کیفیت را به شدت پایین خواهد آورد از طرف دیگر استقامت یک سازه بر مبنای ضعیفترین عضو آن محاسبه میشود که نتیجه این خواهد شد به ناچار بایستی از پروفیل های قوی تر استفاده داشت که وزن و قیمت را افزایش خواهد داد. از سوی دیگر عمر مفید آن نیز بسیار کمتر خواهد بود.

قیمت باکس پالت و فروش باکس پالت و اجرت ساخت:

بخش دوم دیگر که در تعیین قیمت باکس پالت فلزی نقش ایفا خواهد داشت اجرت ساخت و دستمزد باکس پالت فلزی است. اجرت ساخت ممکن است بر دو مبنا ارایه گردد. ۱- بر اساس وزن باکس پالت ساخته شده. در این شیوه اجرت ساخت برای یک باکس پالت بر مبنای میزان آهن آلات مصرفی بر حسب کیلوگرم محاسبه و ارایه می شود. شیوه ای که استفاده از آن از دیرباز رواج داشته است. حداقل اجرت ساخت که به قیمت باکس پالت فلزی استفاده میشود به ساده ترین شکل و طرح جوشکاری باکس پالت تعلق خواهد گرفت. طبیعی است که هر چه الگوی ساخت پیچیده تر میشود دستمزد پیش بینی شده هم بیشتر خواهد شد. ۲- شیوه دوم تعیین قیمت بر اساس تعیین اجرت ساخت بر مبنای عددی است. در این شیوه قیمت فروش باکس پالت به صورت عددی مشخص و ارایه می شود.

در نهایت آنچه که در تعیین قیمت باکس پالت فلزی حرف نهایی را میزند توافق طرفین است.

جهت مشاوره، طراحی و ساخت باکس پالت فلزی کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com