google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار

خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار

خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار چرا توصیه می شود؟ این قفسه بندی سنگین دارای چندین ویژگی از جمله قیمت ارزان است که سبب نصب فراوان در انبار می شود.

خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار بیان چند ویژگی آن:

برای اجرای قفسه بندی سنگین بهترین راه حل خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار قابل پیشنهاد است. این قفسه فلزی امکان این را دارد تا بارهای سنگین را با استفاده از لیفتراک و سایر وسایل بارگذاری مناسب را روی بازوهای آن قرار داد. همچنین دسترسی به ارتفاع بالا تا ۱۲ متر را نیز قابل استفاده و بهره برداری می کند. از مزایای دیگر امکان ساخت انبار خود سوله با قفسه راک است. همچنین می توان آن را به صورت کفپوش دار برای بارهای سنگین و بارگذاری دستی در ۴ طبقه کامل طراحی و اجرا نمود. برای سهولت جابجایی امکان پیش بینی بالابر در قسمت های مختلف سازه قابل پیش بینی است و قابلیت های فراوان دیگر… در عوض قیمت خرید قفسه راک بسیار مقرون به صرفه است.

ایراد بزرگ خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار قابل حل می باشد؟

اما ایراد بزرگی که به خرید قفسه فلزی راک صنعتی انبار و نصب آن وارد می شود اجبار استفاده از راهروهای بزرگ برای چرخش لیفتراک است که گاها باید ۵ متر یا بیشتر عرض راهرو را در نظر گرفت. طبیعی است به تناسب افزایش وزن پالت و بار هر چه لیفتراک بزرگتر باشد وی آن و نیاز استفاده از ارتفاع بیشتر بکارگیری لیفتراک بزرگتر نیز التزام آور تر خواهد بود. به همان نسبت بزرگی، لیفتراک فضا و میدان بیشتری برای دور زدن و چرخیدن لازم دارد. ساده ترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از قفسه بندی راهرو باریک است.

برای دریافت اطلاعات کامل درباره خرید قفسه فلزی راک و دیگر انواع قفسه بندی انبار آماده پاسخگویی هستیم.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800


ارسال نظر