google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی

طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی

به منظور صادرات قفسه های فلزی سوپرمارکت به عراق طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی طراحی و تولید گردید. اولین سفارش در هفته جاری ارسال گردید.

طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی تولید شد:

به لطف ایزد منان و تلاش های صورت پذیرفته طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی در سال جاری تولید گردید و اولین محموله به سفارش یکی از مشتریان عزیز از کشور عراق ساخته شده و در هفته جاری (۱۰ تیرماه ۱۳۹۸) بارگیری و ارسال گردید. کلیه پانل ها به صورت سفارشی لبه برگشته یا لبه ترک ساخته شد و همچنین پانل قفسه های فروشگاهی به صورت دو خم طراحی و تولید گردید. شکل زاویه هم بر اساس طراحی جدید ظریفتر از زاویه های معمول و براکت ساخته شده است که به همین علت قفسه بندی مغازه از ظرافت بیشتر برخوردار شده است. در این سفارش پانل های عرض ۳۰ سانتیمتر جهت استحکام بیشتر به سفارش مشتری یک پل تقویتی در زیر آن تعبیه گردیده بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی همکاران ما آماده پاسخگویی هستند.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مشاوره و طراحی و فروش: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

پاسخگویی در واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


2 ارسال براي “طرح جدید قفسه مغازه و فروشگاهی”

  1. سلام من برای تجهیزات پزشکی دنبال قفسه با قابلیت تنظیم‌ارتفاع میگشتم ولی طرح های قدیمی به دلم نچسبید این طرح جدید یکمبهتره البته نه با رنگ قرمز . میخواستم‌ببینم شمانمایندگی دارید در شهرستان ها یا فروشتون چطوره برای تکفروشی ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      جهت کشب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت ها لطفا از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در تماس باشید. لینک واتساپ و تلگرام در انتهای همین مطلب نوشته شده است.

ارسال نظر