google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی فروشگاهی

آیا قیمت فروش قفسه فروشگاهی و انواع قفسه بندی فروشگاهی می تواند در رفتار اقتصادی مصرف کنندگان و میزان مصرف یا خرید آن کالا تاثیر گذار باشد؟

عوامل موثر در تصمیم گیری خرید قفسه بندی فروشگاهی:

مهم ترین دلیلی که باعث می شود تا مصرف کنندگان انگیزه خرید قفسه بندی فروشگاهی را داشته باشند امکان نمایش زیبای محصولات خود در محیط فروشگاهی است و از عواملی که به این تصمیم گیری آنها جهت خرید هر چه سریع تر محصول مورد نیاز خود سرعت می بخشد می توان به طراحی زیبا و از آن مهم تر قیمت فروش مناسب انواع قفسه بندی فروشگاهی اشاره کرد. تجربه در تجارت نشان داده است که با افزایش قیمت فروش قفسه های فروشگاهی و قفسه فلزی مغازه میزان مصرف یا خرید آن کالا از سوی مصرف کنندگان و خریداران واقعی آنها نیز کاهش می یابد و علت این امر آن است که با افزایش قیمت قفسه فلزی مصرف کنندگان تلاش می کنند تا برای رفع نیازهایشان با مصرف کالا های مشابه هر چند با کیفیت بسیار پایین تر اما با قیمت متعادل تر آن نیازها را برآورده کنند.

کاهش قیمت قفسه بندی فروشگاهی و نقش تولیدکنندگان:

تولید کنندگان چه نقشی در روند کاهش قیمت قفسه بندی فروشگاهی دارند؟ در هر نظام اقتصادی تولیدکنندگان قفسه بندی فروشگاهی به عنوان صاحبان واحد های تولیدی هر چند کوچک، می توانند اراده اجتماعی را متناسب با اهداف و ارزش های خود با کاهش قیمت قفسه فروشگاهی در جهت بالا بردن سطح رفاه عمومی مردم و رسیدن به منافع و سود آوری بالا تر خود رهبری کنند تا با این حرکت در عرصه رقابت با سایر نظام های تولیدی سنجیده و یا مورد ارزیابی قرار گیرند اما تولیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که تنها نباید با هدف سودآوری قیمت فروش کالا های خود را افزایش دهند بلکه باید در کنار این افزایش قیمت که باید به طور معقول و منطقی نیز باشد باید کیفیت محصولات خود را نیز به همان میزان بالا ببرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قفسه بندی فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر