google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک

قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک

مهمترین مزایای خرید و نصب قفسه های فلزی پیش ساخته بودن قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک انبار صنعتی نیم طبقه و قفسه بندی فروشگاهی مغازه و دیگر انواع است.

پیش ساخته بودن مهمترین حسنی است که برای قفسه بندی طرح جدید می توان بر شمرد. این ویژگی ممکن میسازد تا بتوان نصب انواع قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک را در انبار و قفسه بندی فروشگاهی را در مغازه سوپر مارکت در زمانی بسیار کوتاه با کمترین خطا انجام داد. همچنین از تخریب و به هم ریختگی و ایجاد بی نظمی بسیار که برای ساخت یک سازه معمولی وجود دارد خبری نیست. پیش ساخته بودن انواع قفسه فلزی سبب شده تا با تعیین ابعاد استاندارد و با مقاومت و تحمل بار متفاوت سرعت عمل طراحی این سازه و انجام برآورد های لازم از قبیل شرح اقلام و قیمت را به سرعت انجام داد.

پس از طراحی و ساخت مدت زمان لازم برای نصب و اجرا قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک بسیار کوتاه شده و در هر زمان بتوان بر اساس نقشه جدید شکل بالکن پیش ساخته را تغییر داد. این نقشه و طرح جدید جهت اجرای بالکن بندی ممکن در همین انبار و با کمی تغییرات جزیی انجام شود و یا ممکن است به طور کامل از یک انبار به انبار کل بالکن بندی انتقال یابد. در هر صورت تنها در مدت زمان اجرا نوع و میزان تغییرات تاثیر خواهد داشت و مانع دیگری وجود ندارد. حتی می توان ارتفاع قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک را تغییر داد و یا تعداد طبقات را کم و زیاد کرد. از بالکن ایجاد شده با راک با نامهایی دیگر از قبیل نیم طبقه و مزنین نیز نام برده میشود.

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بندی پیش ساخته فلزی بالکن راک می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر