google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار

قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار

در هر انبار وجود یک سیستم جامع اطلاعات ضرورت دارد. جمع آوری اطلاعات مربوط به کالا چیدمان شده در قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار بسیار آسان تر خواهد بود.

در ابتدا اطلاعات را تعریف نماییم. به هر خبری که به طور یقین صحیح باشد اطلاق می گردد. خبر درستی یا نادرستی آن به طور ۱۰۰% مشخص نیست به همین جهت در انجام امور حساس قابل کاربرد نخواهد بود. به عنوان مثال فرض نمایید قراردادی قرار است با یک شرکت معتبر به صورت رسمی عقد نمایید. انباردار به طور تقریبی موجودی کالا را ۱۰۰۰ واحد اعلام می نماید. موضوع سفارش مشتری ۹۰۰ واحد است. در نتیجه تعهد تحویل را ۲۴ ساعت اعلام کرده و قرارداد را منعقد می نمایید. بعد از شمارش دقیق مشخص می گردد موجودی دقیق ۸۵۰ واحد است. در نتیجه یا قرارداد کلا لغو می شود و باید زیان داد، یا در تحویل بد قول شده و باید خسارت دیرکرد را پرداخت نمود. ضمن اینکه اعتبار شرکت نیز زیر سوال خواهد رفت. این اتفاق به دلیل نداشتن اطلاعات لازم است. قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار با برقراری نظم انبار کمک می نماید تا در جمع آوری اطلاعات انبار مدت زمان کمتری صرف شود و دقت جمع آوری نیز بیشتر باشد. قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار هر یک متناسب با کالای موجود برای انبار بیشترین کاربرد را دارد.

کمد بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده اداری

نصب کمد بایگانی ریلی فایل متحرک فلزی

جهت دریافت مشاوره، انجام طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی راک مشبک باکس پالت انبار و سایر انواع قفسه بندی فلزی و سیستم های فایل کمد بایگانی ریلی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر