google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی کتابخانه

قفسه فلزی کتابخانه

قفسه فلزی کتابخانه قفسه فلزی کتاب قفسه بندی کتابخانه قفسه کتاب فلزی خرید قفسه کتابخانه قیمت قفسه کتابخانه فروش قفسه کتاب نصب قفسه ریلی کتابخانه متحرک

قفسه فلزی کتابخانه

قفسه فلزی کتابخانه :

کتاب مجموعه ای نوشته و مطلب بر روی کاغذ است که به صورت منسجم گرد آوری و صحافی شده است. به محلی که تعداد مشخصی کتاب قرار داده می شود کتابخانه اطلاق می شود. قفسه فلزی که طراحی آن جهت چیدمان کتاب و قرار گیری کتاب بر روی آن صورت پذیرفته است قفسه فلزی کتاب یا قفسه فلزی کتابخانه اطلاق خواهد شد. البته بهتر آن است که قفسه فلزی کتابخانه به مجموع چند دستگاه قفسه فلزی کتاب اطلاق شود. قفسه کتابخانه فلزی بر اساس ترکیب کمد بایگانی ریلی ساخته خواهد شد ولی به صورت ثابت و فاقد هر گونه ریل و چرخ جهت حرکت و جا به جایی. قفسه کتابخانه از نظر کیفیت و استقامت به دلیل نوع کاربری موجود حتما باید دارای بهترین کیفیت باشد. قفسه بندی فلزی کتابخانه به صورت متحرک و ثابت است. در این مبحث قفسه بندی فلزی کتابخانه ثابت مورد نظر قرار دارد.

قیمت قفسه فلزی کتابخانه :

به لحاظ ترکیب ساختار تولید بیان شد که قفسه فلزی کتابخانه ثابت همانند کمد بایگانی ریلی است با این تفاوت که ریل موجود در سیستم ریلی حذف گردیده است. از سوی دیگر ستونها که دیواره عمودی قفسه بندی کتابخانه را تشکیل می دهند و از سوی دیگر کلاف افقی طبقه آخر که در حکم سقف و بام را برای قفسه فلزی کتاب دارد تقویت گردیده است تا به خوبی بتواند از عهده وظیفه ای که برای آن در نظر گرفته شده است بر آید. در نظر کلی اگر قرار باشد قیمت قفسه بندی کتابخانه ثابت و ریلی با هم مقایسه شود، باید گفت در حدود ۱۵% قفسه ریلی کتابخانه از قیمتی بالا تر به نسبت قفسه ثابت کتابخانه برخوردار است. در نگاه ارزشی اگر به این مطلب نظر شود باید گفت که:

قیمت خرید قفسه متحرک کتابخانه مقرون به صرفه تر از قیمت قفسه فلزی کتابخانه ثابت برای خرید است.

نصب قفسه فلزی کتابخانه :

کلیه قطعات ساخته شده برای مونتاژ قفسه فلزی کتابخانه ثابت بر اساس فاق و زبانه طراحی آنها صورت پذیرفته است که در نهایت علاوه بر زیبایی، نصب آسان حاصل این طراحی خواهد بود. در یک نگاه اجمالی به قطعات موجود میشود حدس زد که هر قطعه در کجا نصب می شود. برای نصب بهتر است ابتدا دو قاب که متشکل از دو ستون و چند تیر پیوند دهنده عرضی است به هم متصل شود. آنگاه دو قاب را در فاصله مورد نیاز قرار داده و کفه ها به فواصل مورد نیاز و مشخص شده قرار میگیرد. در نهایت کلاف سقف در جای خود قرار داده و شده ثابت می شود. جهت قفسه فلزی کتابخانه متحرک باید به دستور نصب بایگانی ریلی مراجعه شود. کار گروه نصب برای سیستم ریلی حتما ضرورت دارد و باید نصب آن را به افراد کار بلد واگذار داشت.

 

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص قفسه فلزی کتابخانه با مشاورین ما میتوانید در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com