google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی ریلی فلزی اسناد و مدارک اداری پرونده زونکن قیمت خرید سیستم بایگانی متحرک تولید انواع سیستم های متحرک اتوماتیک رمزدار مکانیزه و قفسه ریلی کتاب

سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی ریلی متحرک:

سیستم به مجموعه منسجم که ارتباط منطقی بین آنها به وجود آمده تا دسترسی به هدف یا اهداف مشترک و از پیش تعیین شده را دنبال دارند اطلاق می شود. سیستم بایگانی ریلی متحرک یا سیستم کمد بایگانی ریلی چندین هدف را دنبال می کند. تعدادی از مهمترین این اهداف عبارت است از: الف) بهره برداری از حداکثر ظرفیت موجود اختصاص یافته جهت اتاق بایگانی ب) افزایش ضریب ایمنی حفاظت فیزکی اسناد موجود پ) بر آورده ساختن سهولت در دسترسی به اسناد موجود در دبیرخانه و به طور کل در محیط بایگانی اسناد ت) صرفه جویی در نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام بایگانی ث) نیاز به فضای کوچکتر جهت پیش بینی به منظور اتاق بایگانی ج) افزایش ظرفیت موجود جهت نگهداری اسناد.

این بخشی از عمده دلایل توجیه استفاده از سیستم بایگانی ریلی است.

خرید سیستم بایگانی ریلی توجیه اقتصادی:

هر یک از دلایل در صورت بررسی کافی است تا بتوان اثبات آن را داشت که خرید سیستم بایگانی ریلی متحرک توجیه اقتصادی لازم جهت اجرا و نصب را دارا می باشد. تمام دلایل عنوان شده در بالا به صورت مستقیم با هم در ارتباط هستند. به عنوان نمونه اگر بند الف را بخواهیم کمی ریز بینانه تر مورد نگرش قرار دهیم به این صورت قابل بسط است. زمانی که حداکثر استفاده از یک فضا فراهم آید نیاز به گسترش محیط موجود حذف خواهد گردید. گسترش فضا ممکن در همان محل فعلی با حذف بخشی از پارتیشن و دیوار بندی موجود حذف گردد و یا با مصالح بنایی نسبت به ساخت و گسترش فضای فعلی اقدام شود. البته ممکن است این اعمال جهت گسترش فضا در محلی دیگر صورت پذیرد که مطمین باید بود اضافه شدن محلی جدید در فضایی دیگر نیاز به نیروی انسانی مجرب دیگر وجود دارد.

سرمایه گذاری انجام شده برای خرید سیستم بایگانی ریلی در کوتاه مدت یا میان مدت بازگشت می یابد.

نصب سیستم بایگانی ریلی :

نصب سیستم بایگانی ریلی مکانیزه دارای مزایای فراوان به نسبت استفاده از سیستم سنتی را دارا میباشد که به آن اشاره گردید. مراحل نصب سیستم های بایگانی ریلی فلزی متحرک به صورت فهرست وار را می توان به این شکل عنوان نمود: *- نصب ریل **- آماده سازی و نصب شاسی ***- آماده سازی و نصب کلافها ***- آماده سازی و نصب بدنه و سیستم حرکت ***- آماده سازی و نصب طبقات و اجزا داخلی. آنچه را که باید درباره نصب سیستم بایگانی ریلی به آن اشاره داشته باشیم این نکته است که نصب تمامی سیستم های کمد بایگانی متحرک مکانیزه به صورت تخصصی است و باید حتما توسط کار گروه نصب مجرب و کاردان صورت پذیرد. قیمت نصب سیستم های متحرک اسناد و مدارک و بایگانی و همچنین قفسه ریلی به صورت توافقی بین طرفین تعیین خواهد شد.

کار گروه نصب صنایع فلزی کمیل گلستان آماده اعزام به سرتاسر کشور است.

 

به منظور مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره سیستم بایگانی ریلی متحرک میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com