google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
فایل بایگانی ریلی

فایل بایگانی ریلی

فایل بایگانی ریلی سیستمی دیگر از کمد های متحرک است که برای نگهداری و بایگانی اسناد هماهنگ نقشه کاربرد بیشتری دارد. هر بلوک این سیستم دارای کشو مجزا است.

فایل بایگانی ریلی نقشه:

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده برای فایل بایگانی ریلی برای نگهداری و بایگانی نقشه های مختلف با ابعاد گوناگون است. معمولا نقشه های جغرافیایی دارای ابعاد مختلف و بزرگتر از حد معمول هستند. در این حالت سیستم فایل ریلی می تواند بهترین گزینه باشد. به این ترتیب هم چیدمان مرتب و تمیزی داریم، هم از فضا موجود نهایت استفاده شده و هم اینکه به بهترین شکل نقشه ها را می توان نگهداری کرد، بدن اینکه تا خوردگی در نقشه به وجود آید و در اثر گذشت زمان عمر نقشه های موجود کاهش یابد.

سایر کاربردهای فایل بایگانی ریلی فلزی:

دیگر موارد مورد کاربرد فایل ریلی را به استفاده در آرشیو کتابخانه و یا روزنامه اشاره داشت. روزنامه ها هر روز اخبار کشور و جهان را بازگو می دارند. آرشیو های بزرگی از روزنامه در هر کشوری وجود دارد. افرادی که به دنبال تاریخ هستند، افراد که کلکسیونرند، افرادی که سیاست برایشان مهم است و یا دنبال ورزش هستند و یا اقتصاد را بررسی می کنند و … همه و همه ممکن است به روزنامه های تاریخ گذشته و حتی چندین سال قبل نیاز پیدا کنند. این همه حجم روزنامه نیاز به فضای فراوان دارد، پس بهتر است از مکان موجود بهترین بهره را گرفت و استفاده بیشینه را از آن برد. همچنین پیدا کردن و دسترسی به روزنامه ای با داشتن تاریخ آن فقط کاری آسان خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فایل بایگانی ریلی فلزی می توانید با ما در ارتباط باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه تلگرامhttps://t.me/joinchat/AAAAAEK2aaXpkTylURQgI

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com