google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بایگانی ریلی فلزی

قفسه بایگانی ریلی فلزی

قفسه بایگانی ریلی فلزی به صورت متحرک و فاقد درب و سیستم قفل کننده بوده که در روی کمدهای بایگانی ریلی نصب می شود می باشد. بدین ترتیب قیمت قفسه ریلی کمتر است.

قفسه بایگانی ریلی فلزی :

هرگاه یک قفسه فلزی معمولی با استفاده از ریل به حرکت در آید و متحرک گردد یک قفسه ریلی خواهیم داشت و هر زمان که از آن به عنوان سیستم بایگانی استفاده گردد، آنگاه یک سیستم قفسه بایگانی ریلی فلزی خواهیم داشت. از قفسه ریلی علاوه بر اینکه برای اتاق بایگانی مورد استفاده قرار می گیرد برای انبار و حتی قفسه بندی فروشگاه نیز قابلیت استفاده دارد. میزان حجم ایجاد شده توسط این محصول مشابه کمد بایگانی ریلی است و تفاوتی ندارد. همچنین تمام مزیت های آن را خواهد داشت، به جز موارد اشاره شده در ذیل:

معایب قفسه بایگانی فلزی در مقایسه با کمد ریلی متحرک :

۱- قفسه فلزی بایگانی ریلی از کار آیی پایین تری برای حفاظت در مقابل حوادث طبیعی مانند آتش سوزی برخوردار است. قفسه بندی ریلی از آنجا که اطراف آن و از روبرو باز می باشد امکان سرایت آتش به پرونده را دارا می باشد و مدت زمان زیادی برای انتقال آتش وجود ندارد.

۲- دومین مورد اینکه در مقابل سرقت از اطلاعات و اسناد و مدارک موجود نمی تواند کار آیی مناسب همچون کمد را داشته باشد. اگر چه قفسه ریلی امکان نصب قفل مرکزی را دارا است ولی به دلیل فقدان درب به راحتی زونکن و پرونده ها در دسترس قرار خواهند گرفت به ویژه کمد های ابتدایی که به سهولت بیشتری دسترسی به مدارک وجود دارد.

  • مهمترین مزیتی که برای قفسه بندی ریلی اسناد می توان برشمرد همان طور که در ابتدا اشاره شد نیز همان قیمت قفسه فلزی تمام شده است. مبحث کاهش قیمت تنها دلیل استفاده از این سیستم برای بایگانی می باشد. البته برای فروشگاه نداشتن دیواره و درب با افزایش دید مشتری خود یک امتیاز مثبت تلقی می گردد.

 

  • جهت پاسخگویی به سوالات شما، همکاران و مشاوران ما منتظر تماس شما هستند.

راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه تلگرامhttps://t.me/joinchat/AAAAAEK2aaXpkTylURQgI

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com