صنایع فلزی کمیل گلستان

قفسه فلزی راهرو باریک دژپاد

قفسه فلزی راهرو باریک دژپاد قفسه های فلزی انبار قفسه بندی انبار صنعتی قفسه فلزی راک قفسه راک نصب قفسه فلزی قفسه بندی انبار صنعتی

قفسه فلزی راک دژپاد انبار صنعتی خرید با اطمینان و ارزان: از جمله مشکلاتی شرکت های بزرگ با آن دست و پنجه نرم می کنند بزرگ بودن اداری است. شرکت دژپاد به عنوان تولید کننده قفسه های فلزی صنعتی راک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نتوانسته است آن طوری که باید به این موضوع رسیدگی نماید. همین امر سبب می شود علی رغم تلاش هایی که صورت می پذیرد در پاره ای مواقع مشتریان با مشکلاتی رو به رو شوند. یکی از راه حل هایی که دژپاد برای کاهش اتوماسیون اداری خود بکار گرفته است استفاده از نمایندگان فروش در شهرهای مختلف ایران می باشد. نمایندگان فروش با توجه به آموزش هایی که دریافت می کنند می توانند این روند را کوتاه و تسریع ببخشند و در نتیجه پاسخگویی به مشتریان جهت انتخاب قفسه فلزی انبار و برآورد قیمت و نصب و پشتیبانی بهتر و مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. قیمت قفسه راک در خرید غیر مستقیم مساوی یا کمتر از کارخانه: خب حتما این تصور برای شما به وجود می آید که ممکن است قیمت خرید در خرید از نمایندگی ها بیشتر خواهد بود. ولی این تصور در این مورد به خصوص درست نیست. با توجه به خدماتی که نمایندگان در شهرهای مختلف جهت فروش قفسه های صنعتی راک ارائه می نمایند کارخانه دژپاد محصولات خود رابا قیمتی پایینتر به نمایندگان ارائه می نماید تا بتوانند قیمتی به مشتری ارائه دارند که هم قیمت یا حتی کمتر از قیمت کارخانه باشد. به این ترتیب یک عملکرد برد برد برای شرکت، مشتری و نمایندگی ایجاد می شود. شرکت امور مشتریان را توسط نماینده پیش می برد. مشتری در زمان کمتر و با قیمت ارزان قفسه فلزی خود را خریداری می کند. نماینده به سود منطقی خود می رسد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره قفسه فلزی راک دژپاد انبار صنعتی دربامی توانید با ما در تماس باشید.

ایراد قفسه راک پالت راهرو های بزرگ و ایراد خودراهرو قیمت بالا است. قفسه فلزی راهرو باریک دژپاد یک راه حل ایده آل با قیمت ارزان و نیاز به راهرو کوچک می باشد.

قفسه فلزی راهرو باریک دژپاد صنعتی انبار:

صنایع فلزی کمیل گلستان از سال ۱۳۹۰ به عنوان نماینده و عامل فروش فروش محصولات دژپاد افتخار همکاری با این شرکت بزرگ را داشته و پروژه های بسیاری را اجرا داشته است. قفسه راک راهرو باریک راه حلی معقول و منطقی است که برای کاهش عرض راهروها و به حداقل رساندن عرض راهرو بکار گرفته می شود. در این روش عرض راهرو را می توان به نصف و حتی کمتر کاهش داد. اجرای قفسه بندی راک پالت در انبار نیازمند داشتن راهروهای بزرگ ۵-۴ متر است. قفسه بندی راهرو باریک عرض راهرو مورد نیاز آن متناسب با عرض لیفتراک و پالت تا حدود ۱٫۵ متر کاهش خواهد یافت. در مقابل این کاهش راهرو قیمت تمام شده با قفسه راک پالت هیچ تفاوتی نخواهد داشت. یک راه حل منطقی که با کمترین هزینه قادر خواهد ساخت ما را از بیشترین فضای موجود انبار استفاده بهینه نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر انواع قفسه بندی انبار کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مشاوره و طراحی و فروش: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

پاسخگویی در واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

خروج از نسخه موبایل