google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه

باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه

حمل و نقل و نگهداری باکس پالت های فلزی در انبار یکی از مشکلات آنها می باشد. باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه توانسته تا حد زیادی این مشکل را حل کند.

باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه کاهش کمبود فضا:

استفاده از نهایت فضای انبار و سردخانه بسیار مهم است. باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه بیشینه بهره برداری را از فضا و ارتفاع موجود با کمترین هزینه برای ما فراهم آورده و در هنگام جابجایی و انتقال و یا عدم استفاده می توان آن را جدا ساخت. یک از مشکلات سردخانه داران و انبارداران که از باکس پالت های فلزی استفاده می کنند در زمانی است که از باکس پالت ها استفاده نمی کنند. در این هنگام برای نگهداری آنها عمدتا با مشکل مواجه هستند و مساحت بالایی از فضای در اختیار را باید بدان اختصاص دهند. امکان جدا شدن باکس پالت سه تیکه استفاده کنندگان از آن را قادر میسازد تا بنا به شرایط لازم به وجود آمده باکس را از حالت خود خارج و آن حجم خالی را شکست.

جداسازی باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه برای حمل نقل:

موارد بسیار ممکن است پیش بیاید که نیاز به انتقال باکس پالت ها از انبار یا سردخانه موجود به محل جدید باشد که نیاز به استفاده از تریلی و خودروهای باری باشد. در چنین شرایطی با ابعاد استاندارد ۲۰۰*۱۲۰*۱۰۰ سانتیمتر را می توان حداکثر ۳۲ عدد روی کفی بارگیری داشت. ولی می شود باکس پالت فلزی سردخانه ای سه تیکه را با آسانی بیشتر بارگیری و تا ۳۰۰ عدد را روی یک کفی بارگیری نمود. با مقایسه کوچک واضح است در حدود ۹۰% صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل می توان به وجود آورد. همچنین در مواقعی که ضرورت خواهد داشت باکس پالت های فلزی در قسمتی از انبار نگهداری شوند باکس پالت فلزی سه تیکه حجم کمتری از فضا را اشغال و بدون استفاده می گذارد.

به منظور مشاوره و سفارش ساخت انواع باکس پالت فلزی سه تیکه می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800


ارسال نظر