google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
باکس پالت فلزی

باکس پالت فلزی

باکس پالت فلزی محکم بهترین نوع جهت استفاده در انبار و سردخانه است. ساخت باکس پالت سردخانه ای و انبار با قیمت ارزان و طراحی ارزش صرفه اقتصادی بالایی دارد.

باکس پالت فلزی

باکس پالت فلزی انبار:

در بسیاری از موارد صاحبان انبار ترجیح میدهند به دلیل صرفه جویی در هزینه از باکس پالت فلزی به جای قفسه بندی فلزی انبار و سردخانه استفاده دارند. تنها ایراد وارد شده به این موضوع که مهمترین ایراد نیز می تواند باشد ضریب ریسک پذیری بیشتر در گذاشت و برداشت باکس پالت ها بر روی هم می باشد، که به دلیل سطح اتکا پایین گپی ها و نشیمن کم خطر پذیری را افزایش داده است. این مشکل با کمی تغییر در طراحی و افزایش این سطح اتکا به میزان قابل به سادگی قابل مرتفع نمودن است. در نهایت به امر می توان بیان داشت به دلیل مزایایی که ساخت باکس پالت فلزی و بهره برداری از آن در انبار ایجاد می نماید تمایل بسیار برای بهره برداری از این سازه کوچک وجود دارد. مهمترین عامل تحریک و این ایجاد انگیزه را نیز عامل صرفه اقتصادی می توان بیان نمود.

باکس پالت فلزی انواع مختلف:

برخی از طرح های مختلف پر کاربرد باکس پالت فلزی برای ساخت بدین شرح بیان داشت:

  • باکس پالت لولایی: از جمله مشکلات استفاده از باکس پالت فلزی دسترسی به کالا برای گذاشت و برداشت درون آن است. به ویژه در هنگامی که اقلام کوچک است و دیواره باکس پالت پوشیده باشد. باکس پالت لولایی دیواره ساخته شده در آن با لولا به بدنه اصلی متصل شده و قابلت بازو بسته شدن دارد در نتیجه به این معضل خاتمه خواهد داد.* باکس پالت کشویی: این نوع باکس پالت نیز همانند طرح لولایی کار آیی مشابه داشته با این تفاوت که دیواره آن به جای لولایی بودن به صورت کشویی بوده و به سمت بالا و پایین در ریل تعبیه شده حرکت و خارج می شود.* باکس پالت پیچ و مهره ای: اجزا این باکس را می توان در هر زمان مونتاژ و د مونتاژ نمود و هزینه جابجایی باکس خالی را بسیار کاهش داد و در انبار نمودن فضای کمتری را از دست داد.

باکس پالت چند تکه، بررسی قیمت باکس پالت فلزی :

این نوع باکس پالت به صورت پالت فلزی تخت محکم نیز قابلیت استفاده دارد.

در حمل و جا به جا داشتن به صورت خالی به ۱۰% هزینه حمل خواهند رساند یعنی ۹۰% کاهش هزینه جابجایی. جهت تعمیرات کار بسیار آسان تر است و هزینه کمتری را متحمل می سازند. هر قطعه را می توان به صورت مجزا بازدید و تعمیر نمود. قیمت چند تکه حتی می تواند کمتر از انواع معمولی آن باشد. قیمت باکس پالت و اجرت ساخت باکس پالت فلزی بر مبنای کیلویی و یا عددی محاسبه و برآورد و تقدیم می گردد. این قیمت به صورت توافقی می باشد و از حداقل به صورت کیلویی از ۶۰۰ تومان شروع و تا ۲۰۰۰ تومان متناسب با سختی و ظرافت مورد نیاز در ساخت ممکن است افزایش یابد. در طراحی و بهینه سازی امکان جبران بخش مهمی از اجرت ساخت وجود دارد. لذا متخصصین امر خواهند توانست کمک مفیدی باشند.

جهت مشاوره، طراحی و ساخت انواع باکس پالت فلزی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com