google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
ساخت باکس پالت فلزی

ساخت باکس پالت فلزی

ساخت باکس پالت فلزی سردخانه و انبار و قفسه بندی فلزی خود راهرو، به قیمت ارزان را با انجام طراحی مطمین ممکن خواهد بود. امکان ساخت در تمام شهرهای کشور میباشد.

ساخت باکس پالت فلزی

ساخت باکس پالت فلزی هزینه حمل:

یکی از دغدغه های موجود جهت سفارش ساخت باکس پالت فلزی هزینه های بابت حمل از محل ساخت باکس پالت تا انبار شرکت و یا سردخانه می باشد. باکس پالت فلزی به دلیل حجیم بودن و همچنین وزن زیاد آن برای جا به جایی از محل تولید تا محل مورد استفاده مشکلاتی را فراهم خواهد آورد. مهمترین این مشکلات پرداخت هزینه جهت حمل و نقل است. یک باکس پالت با ابعاد استاندارد ۱۲۰*۱۰۰ بر روی کفه تریلی ۲۴ عدد قرار خواهد گرفت. در صورتی که ارتفاع باکس پالت فلزی ساخته شده را ۱٫۵ متر در نظر بگیریم حداکثر امکان جا به جایی ۴۸ عدد باکس وجود خواهد داشت. در نتیجه اینکه هر بار باید هزینه ای متناسب با بعد مسافت بابت کرایه پرداخت گردد. برای تعداد ۴۸۰ عدد باکس پالت حداقل نیاز به ۱۰ تریلی برای انتقال آنها وجود دارد.

چگونه می توان این هزینه را کاهش داد؟

ساخت باکس پالت فلزی حذف هزینه های حمل:

اولین ایده که می تواند به حذف کامل هزینه حمل منجر گردد ساخت باکس پالت فلزی در خود انبار یا سردخانه است. یک کارگاه مجهز سیار به همراه پرسنل مجرب و متخصص کار آزموده در محل حاضر شده و کار ساخت را در همان جا شروع خواهند داشت. ویژگی دیگر این روش این است که کار فرما خواهد توانست به صورت مستقیم بر کار تولید نظارت داشته باشد. به این ترتیب دیگر مهم نخواهد بود که بعد مسافت چقدر می باشد و مورد استفاده از باکس پالت در کدام شهر ایران است، تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز و … مهم آن است همه جای ایران سرای من است. با استفاده از این شیوه به علاوه حذف هزینه های حمل از وارد آمدن ضربات احتمالی به بدنه اصلی باکس پالت های فلزی که می تواند سبب آسیب به ستون های اصلی شود جلوگیری خواهد شد.

ساخت باکس پالت فلزی ویژه و کاهش هزینه های حمل:

در شیوه فوق هزینه های حمل و نقل در ساخت باکس پالت فلزی به طور کامل حذف می گردید. اما ممکن است در برخی از شرکتها این امکان میسر نباشد تا بتوان این سازه کوچک فلزی را در محل ایشان ساخت. در این حالت برای کاهش هزینه های حمل می توان از شیوه ساخت باکس پالت های فلزی ویژه استفاده داشت. این باکس پالتها شامل انواع: چند تکه، کشویی، ریلی، پیچ و مهره ای و لولایی می باشد. به استفاده از ساخت باکس پالت فلزی ویژه این امکان وجود خواهد داشت تا بتوان هزینه های حمل و جا به جایی را تا ۹۰% کاهش داد. همچنین اینکه باکس پالت های فلزی ویژه مزایای دیگری را فراهم خواهند آورد، که از جمله آن می توان به دسترسی آسان اشاره داشت.

 

جهت مشاوره، طراحی و سفارش ساخت انواع باکس پالت فلزی میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com