google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
فروش باکس پالت

فروش باکس پالت

فروش باکس پالت فلزی ویژه انبار و سردخانه به صورت سفارشی ساخته شده و جهت صرفه جویی در هزینه حمل ساخت باکس پالت در محل انبار و سردخانه می تواند صورت بگیرد.

فروش باکس پالت

فروش باکس پالت فلزی:

انواع باکس پالت فلزی به صورت پیچ و مهره ای، باکس پالت کتابی تا شو لولایی، باکس پالت تکه ای، چرخ دار و انواع مختلف دیگر بر اساس آنچه که در انبار و سردخانه قرار است نگهداری شود بایستی طراحی و ساخته شود. فروش باکس پالت فلزی هدف اصلی نیست. هدف اصلی رفع نیاز موجود است. سازنده و تولید کننده قفسه فلزی و کمد بایگانی ریلی و باکس پالت فلزی اگر دیدگاه وی تنها در فروش محصولات خود، قفسه و کمد و باکس پالت خلاصه شود بدیهی است که به مرور از دایره مشتری مداری خارج خواهد گردید در نتیجه سود آوری را جایگزین رضایت مشتری خواهد داشت و به مرور زمان به جای گسترش دامنه مشتریان، به محدود شدن این دایره کمک خواهد نمود. ارزش محصولات به کیفیت تولید شده آن است.

ساخت و فروش باکس پالت فلزی استاندارد:

در ساخت باکس پالت فلزی انبار و سردخانه رعایت استانداردهای تولید سبب ساخت محصولی با کیفیت و تضمین فروش باکس پالت خواهد بود. از جمله عامل مورد استفاده در ساخت باکس پالت فلزی جهت اتصال اجزا و قطعات آن به یکدیگر استفاده قوس الکتریکی یا جوشکاری است. کیفیت جوش بکار رفته بسیار در استحکام باکس پالت اهمیت دارد. در بازدید چشمی جوشکاری بایستی جوش به صورت یکپارچه و یک دست باشد. پیچ و مهره انتخاب شده در باکس پالت پیچ و مهره ای حتما بایستی از نوع گالوانیزه باشد تا بتواند استقامت کافی در مقابل نیروهای برش را داشته باشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر فروش باکس پالت فلزی سردخانه و انبار مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com