google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه

تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه

تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه اتوماتیک و اعطا وام:

با پرداخت وام به جوانان و تهیه‌ی بستری برای سرمایه‌گذاری در کارهایی نظیر تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه اتوماتیک آینده‌ای موفق برای ایران رقم زنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۶ اعلام نموده بود: در حال انجام مذاکراتی با بانک مهر ایران هستیم تا امکان پرداخت وام ۴۰ ملیونی ازدواج فراهم شود. وی در ادامه گفت: توافق اولیه بین وزارت ورزش و جوانان و بانک مهر ایران به منظور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای کارآفرینی جوانان نظیر سرمایه‌گذاری در کارهایی همچون تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه اتوماتیک و قفسه فلزی صنعتی انجام شده است، و از طریق دفتر رئیس‌جمهور نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم. با این طرح یکی از معضلات بزرگ زندگی جوانان که اشتغال است برطرف شده و زمینه کارآفرینی ایشان در کارهایی مانند تولید قفسه بایگانی ریلی فلزی اتوماتیک اسناد نیز فراهم شود.

وام های با درصد سود کمتر از ۴% در رونق تولید بسیار موثر است ولی مهمتر از آن این است که مواد اولیه و مواد خام مورد نیاز تولید به قیمت مناسب به دست تولید کنندگان عزیز ایرانی برسد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی کتابخانه و سایر قفسه بندی فلزی اداری می‌توانید با ما در تماس باشید.

 


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

 


ارسال نظر