google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
نصب قفسه فلزی

نصب قفسه فلزی

مهمترین مسئله پس از طراحی یک قفسه بندی فلزی صنعتی یا اداری یا فروشگاهی و … نصب قفسه فلزی خواهد بود که بایستی مطابق نقشه های اجرایی به صورت صحیح انجام شود.

نصب قفسه فلزی صنعتی:

به علت قرار گیری سیستم قفسه بندی صنعتی در رده سنگین، نصب قفسه فلزی صنعتی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. هر گونه خطا و سهل انگاری نصب ممکن است حوادث جبران ناپذیر را سبب گردد از این رو حساسیت و دقت در نصب و مهمتر از آن استفاده از کار گروه مجرب و خبره را بیشتر می طلبد. قفسه بندی های صنعتی شامل سیستم راک کفپوش دار، خود راهرو، راک پالت، نیم طبقه، پیچ و مهره ای با ارتفاع بیش از ۳ متر، شاتل درایوین و سیستم بازویی می گردد. هر یک از انواع قفسه بندی نام برده شده دارای شیوه و دستورالعمل نصب مخصوص به خود می باشد. دستورالعمل نصب متناسب با طراحی صورت گرفته خواهد بود. طراحی نیز بر اساس میزان تحمل بار قطعات پیش ساخته مختلف که در آزمایشات مختلف میزان بارگذاری آنها به اثبات رسیده است صورت خواهد گرفت.

باکس پالت فلزی

این بدیهی است که هر چه ارتفاع نصب و میزان بارگذاری بیشتر باشد اهمیت نصب بیشتر خواهد شد. قفسه فلزی صنعتی تا ارتفاع ۲۵ متر قابلیت طراحی و اجرا را دارا می باشد.

نصب قفسه فلزی فروشگاهی و مغازه:

قفسه های فروشگاهی در رده قفسه بندی سبک تا نیمه سنگین قرار میگیرند. لذا به همین اندازه از درجه حساسیت نصب این قفسه فلزی کمتر می گردد. اگر چه به دلیل کاهش ارتفاع و انتظار میزان باربری ضریب اهمیت نصب قفسه فروشگاهی و مغازه کاهش می یابد ولی حساسیت لزوم زیبایی سبب افزایش این ضریب از سوی دیگر می گردد. قفسه های فروشگاه در فروشگاه های زنجیره ای بایستی حتما با تحمل بارگذاری مناسب (حداقل ۸۰ کیلوگرم بار گسترده برای هر کفه یا پانل) طراحی گردند. ارتفاع قفسه های سوپرمارکت حداکثر تا ۳ متر خواهد بود. معمولا ارتفاع استاندارد مورد توصیه برای قفسه های فروشگاهی یک طرفه ارتفاع ۲٫۲ و برای حالت دو طرفه ارتفاع ۱٫۵ تا ۲ متر مورد توصیه است.

قفسه فروشگاهی قفسه سوپرمارکت قفسه فلزی

طراحی فروشگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب قفسه فلزی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

صفحه تلگرامhttps://t.me/joinchat/AAAAAEK2aaXpkTylURQgI