google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر

قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر

مهمترین عوامل در تغییرات قیمت قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر مارکت و دیگر انواع قفسه های فلزی انبار و صنعتی را چه می توان دانست؟

تاثیر بازار آهن بر قیمت قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر مارکت:

آنچه که مسلم است نوسانات بازار آهن و به طور مستقیم قیمت ورق های فلزی بر تعیین قیمت تمام شده قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر مارکت و دیگر انواع قفسه های فلزی انباری و صنعتی تاثیر گذار خواهد بود. در در نیمه اول امسال (۱۳۹۷) پس از فروردین که مردم سرگرم تعطیلات نوروزی بودند، از اواخر اردیبهشت و خرداد قیمت ارز و طلا شروع به افزایش داشته است. این میزان افزایش نرخ ارز و طلا را در بعد از انقلاب می توان بی نظیر توصیف کرد.پی آمد این افزایشها به اندک زمانی بسیار کوتاه نقش خود را بر روی تمامی کالاها نشان داد. قیمت بیشتر کالاها و اقلام از صنعتی و غیر صنعتی تماما دچار دست خوش قرار گرفتند و به نسبت هر یک  روند صعودی را با سرعت طی داشته تا از غافله تورم عقب نمانند. اما افزایش نرخ ارز آنچنان بالا بوده که اقلام بسیار محدودی توانسته هم پای آن رشد داشته باشند. طلا در این بین یکی از آنها بوده است.

با افزایش نرخ ارز زمینه مساعد برای صادرات پروفیل و ورق های آهنی فراهم می شود. با ایجاد این زمینه مساعد قیمت آهن صعود بسیار داشته و در نتیجه قیمت قفسه بندی فلزی فروشگاهی مغازه سوپر مارکت و قفسه های سنگین صنعتی نیز افزایش یافته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفسه های فلزی فروشگاهی و صنعتی می توانید با ما در تماس باشید:


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.comI


ارسال نظر