صنایع فلزی کمیل گلستان

قفسه فلزی قدیمی مشبک

در کنار استفاده از قفسه فلزی قدیمی مشبک برای آسانی حمل و نقل، تمیزی انبار و حفاظت از کف بایستی از کفی مناسب برای فضا استفاده شود. قفسه فلزی قدیمی مشبک و انتخاب کف مناسب درست است که قفسه فلزی قدیمی مشبک از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات و به اصطلاح مادر سایر تجهیزات در امر انبارداری می باشد. اما کف سازی مناسب انبار و انتخاب درست کف با توجه به کالاهای نگه داری شده الزامی است. یک انتخاب درست می تواند موجب شود هم کف از آسیب ها دور بماند و هم قفسه فلزی قدیمی بتواند پایداری و کارایی خود را به نحوی مناسب حفظ کند. به عنوان مثال استفاده از یک کف حساس به مواد شیمیایی در یک کارخانه تولیدکننده لوازم بهداشتی و شوینده های قوی می تواند انتخابی نادرست باشد، زیرا در صورت تماس شوینده ها با کف، سیستم کف سازی آسیب جدی دیده و در نهایت در پایداری سازه ها مشکل جدی ایجاد می نماید. موارد تاثیر گذار در انتخاب کف وزن وسایل و تجهیزات کف سیستم انبارداری باید به نحوی باشد که توانایی تحمل وزن ناشی از سازه ها و کالاها را داشته باشد. به علاوه تجهیزات جانبی مثل لیفتراک ها نیز باید بتوانند بدون مشکل رفت و آمد کنند. حجم کار حجم کاری بالا منجر به رفت و آمد بیش از اندازه لیفتراک ها و سایر وسایل حمل و نقل میشود. این رفت و آمد بیش از اندازه به سیستمی با استحکام بالاتر نیاز است. نوع مواد تولیدی نوع ماده تولیدی و نگه داشته شده در انبار نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر از تولیدکننده مواد شیمیایی هستید استفاده از پوشش های اپوکسی میتواند کمک کننده باشد. آب و هوای منطقه شرایط آب و هوایی مانند دما، رطوبت و نوع تابش نور خوشید می تواند بر دوام کف های مختلف تاثیرات متفاوتی را بگذارد. بودجه معمولا کف سازی از آخرین مراحل است. در این مرحله بودجه زیادی صرف سایر موارد شده است. بنابراین کف مناسب ، کفی می تواند باشد که با توجه به هزینه بیشترین بهره وری را ایجاد کند.

در کنار استفاده از قفسه فلزی قدیمی مشبک برای آسانی حمل و نقل، تمیزی انبار و حفاظت از کف بایستی از کفی مناسب برای فضا استفاده شود.

در کنار استفاده از قفسه فلزی قدیمی مشبک برای آسانی حمل و نقل، تمیزی انبار و حفاظت از کف بایستی از کفی مناسب برای فضا استفاده شود.

 

قفسه فلزی قدیمی مشبک و انتخاب کف مناسب

 

درست است که قفسه فلزی قدیمی مشبک از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات و به اصطلاح مادر سایر تجهیزات در امر انبارداری می باشد، اما کف سازی مناسب انبار و انتخاب درست کف با توجه به کالاهای نگه داری شده الزامی است، یک انتخاب درست می تواند موجب شود هم کف از آسیب ها دور بماند و هم قفسه فلزی قدیمی بتواند پایداری و کارایی خود را به نحوی مناسب حفظ کند، به عنوان مثال استفاده از یک کف حساس به مواد شیمیایی در یک کارخانه تولیدکننده لوازم بهداشتی و شوینده های قوی می تواند انتخابی نادرست باشد، زیرا در صورت تماس شوینده ها با کف، سیستم کف سازی آسیب جدی دیده و در نهایت در پایداری سازه ها مشکل جدی ایجاد می نماید.

 

موارد تاثیر گذار در انتخاب کف

 

کف سیستم انبارداری باید به نحوی باشد که توانایی تحمل وزن ناشی از سازه ها و کالاها را داشته باشد.

به علاوه تجهیزات جانبی مثل لیفتراک ها نیز باید بتوانند بدون مشکل رفت و آمد کنند.

حجم کاری بالا منجر به رفت و آمد بیش از اندازه لیفتراک ها و سایر وسایل حمل و نقل میشود.

این رفت و آمد بیش از اندازه به سیستمی با استحکام بالاتر نیاز است.

نوع ماده تولیدی و نگه داشته شده در انبار نیز بسیار مهم است.

به عنوان مثال اگر از تولیدکننده مواد شیمیایی هستید استفاده از پوشش های اپوکسی میتواند کمک کننده باشد.

شرایط آب و هوایی مانند دما، رطوبت و نوع تابش نور خوشید می تواند بر دوام کف های مختلف تاثیرات متفاوتی را بگذارد.

معمولا کف سازی از آخرین مراحل است.

در این مرحله بودجه زیادی صرف سایر موارد شده است.

بنابراین کف مناسب ، کفی می تواند باشد که با توجه به هزینه بیشترین بهره وری را ایجاد کند.

خروج از نسخه موبایل