google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی راک

قفسه فلزی راک

قفسه فلزی راک قفسه بندی صنعتی و قفسه بندی انبار با بیشترین خرید و نصب است. قیمت قفسه بندی راک برای فروش و ویژگی های این قفسه بندی فلزی پیش ساخته علت آن است.

قفسه فلزی راک

 

معرفی قطعات مختلف قفسه فلزی راک :

قفسه فلزی راک یک قفسه بندی فلزی سنگین و صنعتی محسوب میگردد. اجزا تشکیل دهنده آن شامل قاب، بازو، کفپوش و قطعات حفاظتی خواهد بود. هر قاب تشکیل گردیده از یک کفی ستون، دو عدد ستون با فرم ناودانی و با طول مشخص، دو عدد مهار بند افقی، تعداد معینی مهار بند ضربدری که بر اساس طول ستون مشخص می گردد. بازو در دو نوع قوطی و رول فرمی میباشد و با ابعاد دهانه استاندارد حداقل ۱۱۵ سانتیمتر و حداکثر ۳۰۰ سانتیمتر. اهمیت بازو در راستای افزایش توان و تعیین میزان بارگذاری قفسه بندی بسیار حایز اهمیت است. کفپوش قطعه ای است که با نشستن و قرار گیری بر روی بازو فضای موجود در بین دو بازو را پر نموده و یک سطح صاف را ایجاد می نماید. در صورت استفاده از کفپوش قفسه راک کفپوش دار و در صورت عدم استفاده قفسه فلزی راک پالت خواهیم داشت.

قطعات جانبی راک:

اجزای جانبی و حفاظتی قفسه بندی راک شامل قفل بازو، زیر پالت و محافظ ستون و قاب است.

قفل بازو به سبب جلوگیری از خارج شدن بازو از محل قرار گیری روی ستون تعبیه می گردد. استفاده از قفل بازو به ویژه در قفسه فلزی راک پالت به دلیل استفاده از لیفتراک و ماشین آلات بارگذاری دیگر و خطاهای انسانی حین گذاشت و برداشت دارای ضرورت ویژه خواهد بود. زیر پالتی مخصوص استفاده در قفسه فلزی راک پالت است. عمق قفسه راک یا عرض قاب در یک خط قفسه بندی در انبار بدون تغییر است. اما عرض پالت و باکس پالت موجود میتواند متغیر باشد. در این حالت برای پالت و باکس پالت های با عرض کمتر از عرض قاب راک بایستی از زیر پالت استفاده نمود. دلیل دیگر استفاده از زیر پالت به منظور افزایش ضریب ایمنی میباشد. محافظ قاب و ستون از وارد آمدن ضربه به پای ستون توسط ماشین آلات مورد استفاده در انبار جلوگیری میکند.

کاربرد قفسه فلزی راک :

قفسه فلزی راک به اشکال مختلف دارای کاربری های متفاوت خواهد بود.

قفسه بندی پالت راک ویژه استفاده از پالت جهت بارگذاری است. قفسه راک کفپوش دار برای بارگذاری دستی طراحی گردیده است. قفسه بندی راهرو باریک جهت کاهش عرض راهرو با استفاده از وسایل بارگذاری با طراحی مخصوص شاخک است. بالکن پیش ساخته فلزی با اضافه شدن کفپوش مخصوص راهرو بندی یا پانل پله برای تقسیم ارتفاع موجود انبار به دو یا چند ارتفاع کمتر است. قفسه فلزی راک جهت قفسه بندی صنعتی، قفسه بندی انبار دارویی و قفسه بندی انبار مواد اولیه، ابزار، محصولات، شرکت پخش و بسیاری موارد دیگر از این دست کاربرد دارد. نصب این قفسه حرفه ای، قیمت خرید و کار آیی منحصر به فرد آن سبب شده تا در تمامی انبارها و شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، کرمان و… این قفسه را انتخاب نمایند.

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی راک میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com