google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی مشبک

قفسه فلزی مشبک

قفسه فلزی مشبک قفسه بندی مشبک قفسه فلزی پیچ و مهره ای قفسه بندی پیچ و مهره ای انبار خرید قفسه مشبک قیمت قفسه مشبک فروش و نصب قفسه فلزی مشبک را نقد میکنیم.

قفسه فلزی مشبک

قفسه فلزی مشبک پیچ و مهره ای:

از قدیمی ترین انواع قفسه بندی انبار که مورد استفاده قرار گرفته قفسه مشبک است.

این سیستم قفسه بندی انبار توانسته در بسیاری از انبارها رد پای خود را به جای بگذارد. قفسه فلزی مشبک به صورت کاملا پیش ساخته طراحی و تمام مراحل تولید در کارگاه صورت می پذیرد. مشبک به شی متخلخل و دارای خلل و فرج فراوان اطلاق میشود. دلیل انتخاب این نام را برای قفسه مشبک به شکل خاص بکار رفته در طراحی نبشی یا ستون این قفسه انبار اشاره نمود. که دارای سوراخ های فراوان بسیار است. قفسه بندی پیچ و مهره ای نیز به این قفسه بندی فلزی اطلاق می شود. جهت نصب این قفسه نیاز به استفاده زیاد پیچ و مهره وجود دارد. قفسه فلزی مشبک سالیان متمادی به عنوان قفسه بندی فروشگاهی و قفسه فلزی مغازه نیز نصب شده است که با روی کار آمدن قفسه سوپرمارکت و قفسه بندی سوپری کمتر در این بخش به کار می رود.

کار آیی قفسه فلزی مشبک فلزی:

قفسه فلزی مشبک در ابتدا با نبشی به ابعاد ۴*۴ سانتیمتر و ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر و با طول حداکثر ۳ متر ساخته می شد که فقط به صورت یک طبقه کاربرد داشت. با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن دستگاه های تولید شامل خم، برش، پانچ و سایر ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید نبشی که به عنوان ستون قفسه بندی مشبک پیچ و مهره ای قوی تری طراحی و ساخته شد. در حال حاضر نبشی ۴*۸ سانتیمتر و با ضخامت ۲٫۵ میلیمتر و طول ۴٫۵ متر به صورت یک پارچه طراحی و تولید خواهد شد. این امر سبب گردیده تا قفسه بندی مشبک انبار بتواند در یک سوله و ارتفاع تا ارتفاع ۸ متر به کار گرفته شود و یک سازه مستقل و منسجم ایجاد دارد که بتوان آن را در ۴ طبقه اجرا نمود.

به این ترتیب این قفسه بندی قدیمی توانسته هم چنان در بازار رقابت نماید.

قیمت قفسه فلزی مشبک خرید و نصب:

از جمله عوامل محبوبیت این قفسه بندی فلزی و طرفداری از آن جهت نصب در انبار به قیمت این قفسه پیچ و مهره ای بر خواهد گشت. قیمت قفسه فلزی مشبک و قفسه بندی پیچ و مهره ای در مقایسه با تمام انواع قفسه فلزی ارزان تر خواهد بود و از از این بابت رقیبی نخواهد داشت. خرید قفسه فلزی مشبک جهت نصب در انبارهای محل نگهداری کالاهای با اندازه کوچک و متوسط بسیار مورد استقبال است. در خصوص نصب قفسه بندی پیچ و مهره ای میتوان گفت در مقایسه با دیگر انواع سیستم قفسه بندی انبار مورد استفاده به دلیل همین استفاده زیاد پیچ و مهره جهت مونتاژ دارای نصب به مراتب دشوارتر است. درباره تنوع رنگ این محصول پر فروش رنگ طوسی به عنوان پایه رنگ استاندارد محسوب می شود و سایر رنگها به صورت سفارشی می باشد.

برای مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی مشبک انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com