google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت قفسه فلزی

قیمت قفسه فلزی

قیمت قفسه فلزی شامل قیمت قفسه فروشگاهی قیمت قفسه مغازه قیمت قفسه بندی انبار قفسه دژپاد قفسه ریلی کتابخانه قفسه بایگانی ریلی قفسه بندی مشبک و بالکن بندی و …

قیمت قفسه فلزی

قیمت قفسه فلزی :

قیمت بیان کننده ارزش ریالی یک کالا، محصول و خدمات است.

قیمت قفسه فلزی نیز بیان آن را دارد که ارزش ریالی قفسه فلزی چه میزان خواهد بود. تعیین قیمت قفسه فلزی ممکن است بر حسب کیلویی، عددی و یا بر حسب یک دستگاه انجام پذیرد. مهمترین عامل در ارزش گذاری ریالی برای قفسه فلزی از سوی تولید کنندگان توجه به وزن محصول و قطعه تولیدی است، چرا که در ساخت قطعه های مختلف قفسه فلزی ورق فلزی اصلی ترین و تنها ماده اولیه به کار رفته است. در بیان روشن تر باید گفت قطعات مختلف پیش ساخته یک قفسه بندی صنعتی فلزی از تغییر شکل به وجود آمده در ورق فلزی ساخته شده اند. بر این اساس به دلیل اینکه مبنای فروش ورق فلزی بر حسب کیلوگرم است ارزش ریالی قطعات مختلف قفسه فلزی نیز بر همین مبنا تعیین می گردد.

قیمت قفسه فلزی گرانترین و ارزانترین:

قفسه فلزی مشتمل بر قفسه فروشگاهی، انواع سیستم قفسه بندی انبار و قفسه فلزی مشبک، قفسه ریلی متحرک و قفسه فلزی دژپاد است. ارزانترین قفسه فلزی را باید قفسه مشبک یا همان قفسه فلزی پیچ و مهره ای معروف به حساب آورد. قفسه بندی مشبک دارای کمترین اجرت ساخت و تولید است که در نتیجه آن سبب شده است قیمت خود محصول نیز جهت خرید در حداقل ممکن قرار گیرد. نصب قفسه پیچ و مهره ای در انبار و فروشگاه کاربرد دارد. قفسه های فلزی دژپاد با توجه به برند بودن آن و کیفیت بکار رفته در تولید محصولات در بین تمام انواع قفسه بندی دارای گرانترین قیمت فروش می باشد. در بین سایر انواع قفسه بندی بر حسب تقسیم بندی گفته شده قیمت هر یک در جای خود بررسی و بیان خواهد شد.

قیمت قفسه فلزی فروشگاهی و انبار:

قفسه فروشگاهی ساده سوپرمارکت و معمولی آن دارای ارزانترین قیمت در نوع خود است. در این مدل سعی شده شیوه ساخت ساده به کار گرفته شود تا هزینه تولید کاهش یابد و در نتیجه آن قیمت قفسه بندی فروشگاهی در این مدل کمترین باشد. در عوض قفسه فروشگاهی طرح بهمن یا لبه ترک با استفاده از شکل پانچ پروانه ای و پروفیل قوطی و ظرافت استفاده شده در ساخت گرانترین نوع در بین انواع قفسه فروشگاهی است. در انبار قفسه های فلزی بسیاری نصب میشود. قفسه مشبک به عنوان قفسه بندی سبک و قفسه فلزی راک به عنوان قفسه بندی سنگین صنعتی دارای ارزانترین قیمت خواهند بود. در عوض قفسه های ریلی مکانیزه دارای بیشترین قیمت هستند. قیمت قفسه ریلی کتابخانه با توجه به شیوه ساخت بهتر است با قیمت کمد بایگانی ریلی فلزی مقایسه شود.

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب و دریافت اطلاعات بیشتر قیمت قفسه فلزی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com