google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت قفسه مغازه

آیا می دانید قیمت قفسه مغازه شما چقدر خواهد شد؟ چه مغازه ای قصد راه اندازی دارید؟ متراژ قفسه فلزی فروشگاهی مورد نیاز چقدر است؟ خرید کدام کیفیت بهتر است؟

برآورد قیمت قفسه مغازه و فروشگاه:

برای اینکه یک برآورد قیمت جهت اجرای قفسه بندی در مغازه را انجام داد لازم است ابتدا اطلاعات خویش را تکمیل نموده تا بتوان بهترین قفسه با بالاترین کار آیی را انتخاب و سپس قیمت قفسه مغازه را بر آن اساس محاسبه داشت. متناسب با اینکه هدف از راه اندازی یک فروشگاه عرضه چه محصول هایی است، قفسه مورد نیاز آن متفاوت خواهد بود. در واقع شلف را بر اساس نوع کالایی که بر روی آن قرار می گیرد باید انتخاب نمود. حجم کالای مورد عرضه؟ ابعاد؟ وزن؟ نوع و شکل بسته بندی؟ از جمله این موارد هستند که باید به آنها پاسخ داد. پس از مشخص گردیدن این سوالات می شود قفسه های فاقد کاربرد را حذف نمود. در میان انواع باقیمانده بررسی های دقیقتر لازم خواهد بود و دقت بیشتری برای انتخاب لازم است.

قیمت خرید قفسه بندی فروشگاهی فلزی جدید

تحمل بار و ظرافت در زیبایی دو عامل افزایش قیمت قفسه فلزی:

قیمت قفسه مغازه یک گزینه مهم در تعیین نوع انتخاب است. به صورت کلی علت افزایش قیمت قفسه فلزی در انواع مشابه میزان تحمل بارگذاری است که یک قفسه قادر خواهد بود تحمل نماید. هر چه مقدار وزن کالاها بیشتر باشد باید قفسه قوی تری داشت. در نتیجه اینکه نیاز به استفاده از ورق ضخیمتری شده و در نهایت پرداخت بیشتری بابت خرید مواد اولیه باید داشت که سبب افزایش قیمت می شود. عامل دیگر میزان ظرافت بکار رفته در ساخت است. این عامل به ویژه در انواع قفسه های فروشگاهی مشهود است که از پر طرفدارترین انواع شلف است. ظرافت و ریزه کاری بیشتر سبب افزایش قیمت قفسه فلزی خواهد شد. قیمت قفسه فروشگاهی در ابعاد و طبقات مشابه از متری ۶۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

قفسه فروشگاهی

برآورد متراژ قفسه فروشگاهی مورد نیاز و انتخاب کیفیت:

در مغازه قفسه در کنار دیوار و در وسط قرار می گیرد. قیمت قفسه مغازه تنها بر اساس دانستن تعداد قطعات و مشخصات فنی هر یک قابل محاسبه است. بهترین گزینه برای انجام اینکار طراحی پلان قفسه بندی است که به وسیله نرم افزار صورت خواهد پذیرفت. برای مغازه های کوچک به صورت دستی هم اینکار قابل اجرا است. باید توجه داشت به طور معمول عرض قفسه قرار گرفته در وسط فروشگاه و مغازه به دلیل امکان دسترسی از دو طرف بیشتر انتخاب می گردد. شرط کیفیت نکته بسیار اساسی است.

اگر به این صورت بنگریم که اجرای قفسه بندی مغازه یک سرمایه گذاری است که قادر است با کمک به جذب مشتری بیشتر از طریق نظم دهی و افزایش زیبایی فروشگاه، برگشت سرمایه را تسریع بخشیده در این صورت سعی حتمی این خواهد بود که بهترین کیفیت را خرید نمود. اگر به این شکل نگاه کنیم که قفسه فروشگاهی برای مغازه و سوپرمارکت یک اجبار برای حفظ ظاهر است پس کیفیت آن هرگز مهم جلوه نخواهد کرد.

برای انجام طراحی اختصاصی مغازه خود و دریافت قیمت انواع قفسه فلزی با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800


2 ارسال براي “قیمت قفسه مغازه”

  1. سلام
    قیمت قفسه مغازه دیواری چقدر هست؟

    • سلام وقت شما بخیر
      قیمت ها به صورت دقیق نمی توان گفت زیرا متناسب با ابعاد و اندازه قفسه فروشگاهی مورد نیاز برای مغازه متغیر خواهد بود.

      از این رو برای پاسخگویی دقیق و سریع می توانید با کارشناس ما در تماس باشید.
      جهت تسریع در پاسخگویی لطفا اطلاعات مورد شامل ارتفاع مد نظر برای قفسه – نوع قفسه فروشگاهی برای کنار دیوار خود ایستا یا دیوارکوب – طول مورد نیاز قفسه دوطرفه و یکطرفه فروشگاهی را در اختیار داشته باشید.
      شماره تماس : ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰ مهندس اسفندیاری

ارسال نظر