google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی

صنایع فلزی کمیل گلستان بزرگترین تولید کننده کمد بایگانی ریلی جهت استفاده در شرکتها، بیمارستانها ، ادارات ، فروشگاه و بانکها اقدام به تولید و پخش انواع سیستم بایگانی ریلی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت نموده است. قابل ذکر است که فایل بایگانی ریلی تولید شده توسط این شرکت، دارای امکان جابجایی بدون دخالت دست و بسیار آسان میباشد. این سیستم اداری برای نگهداری اسناد و مدارک قرار گرفته در زونکن و پرونده قابل کاربرد است. در نتیجه نصب این سیستم به بسیاری از فضاهای بدون استفاده، کاربری مفید می توان داد و در حداقل فضا بتوان حداکثر پرونده را به گونه کاملا منظم قرار داد و چیدمان داشت. امنیت کاربرد این سیستم را با استفاده از قفل های رمز دار دیجیتال می توان به گونه قابل قبول ارتقا داد و جهت اسناد محرمانه امنیت و حیطه بندی مناسب و بهتری را ایجاد داشت.

انواع کمد بایگانی ریلی اتوماتیک و مکانیزه قابلیت اتصال به سیستم رایانه را دارا میباشند و به غیر از اینکه موجب زیبایی محیط کار شده و از پراکندگی اسناد جلوگیری میکند بدین صورت باعث افزایش ضریب ایمنی محل نگهداری اسناد هم خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت سیستم بایگانی ریلی فلزی مکانیزه و متحرک که بر اساس طراحی مدرن صورت گرفته، میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. از جمله مهمترین ویژگی نصب سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی به وجود آوردن امکان بهره گیری از حداکثر فضای اتاق اختصاص یافته برای نگهداری پرونده و زونکن و اسناد اداری است. این میزان می تواند به بیش از ۸۵% افزایش یابد.

کمد بایگانی ریلی

 

گارانتی و قیمت:

تمامی محصولات تولید شده سیستم های بایگانی ریلی و قفسه های فلزی از جمله کمد بایگانی ریلی، قفسه بندی فلزی و  قفسه فروشگاهی دارای ۲ سال ضمانت و گارانتی از طرف شرکت بوده و همچنین دارای خدمات مادام عمر میباشند و این نشان از کیفیت و اطمینان تولیدات دارد که سبب گردیده این چنین تعهدی برای خود ایجاد نماییم. از طرفی دیگر قیمت فروش که جهت فروش کمد بایگانی ریلی به مشتریان عزیز در نظر گرفته شده سعی گردیده در نهایت رعایت اصل مشتری مداری و بر پایه انصاف بوده باشد و در نهایت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی در اختیار مصرف کننده قرار داده شود و برای ایشان در محل نصب گردد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کمد بایگانی ریلی میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com