google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html

بایگانی ریلی فلزی

قیمت کمد بایگانی کمد بایگانی ریلی متحرک کمد های ریلی زونکن قیمت کمد بایگانی خرید و نصب بایگانی ریلی در مشهد تهران شیراز اصفهان تبریز تولید کننده ایرانی

 

بایگانی ریلی فلزی

بایگانی ریلی فلزی متحرک:

بایگانی ریلی ابزاری است که در آن اقلام جمع بندی شده جهت بایگانی قرار داده می شود. بایگانی ریلی فلزی به صورت کامل بدنه و شاسی و کلاف آن از ورق فلزی و پروفیل های مناسب ساخته شده است. بایگانی یا آرشیو به نگهداری از اسناد و مدارک یا کتاب و هر گونه نوشته بر اساس طبقه بندی مشخص در محلی مناسب اطلاق می شود تا بتوان در زمانهای دلخواه به آن بتوان دسترسی داشت. به مکان انتخاب شده برای قرار گیری این اسناد و کتب اتاق بایگانی گفته می شود. شهرهای بزرگ هم چون پایتخت، تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و غیره با توجه به حجم اسناد بیشتر خود در ادارات و سیستم های اداری گسترده تر نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های بایگانی ریلی فلزی دارند.

بایگانی ریلی فلزی ترکیبی:

منظور از بایگانی ریلی فلزی ترکیبی استفاده از چوب در بدنه خارجی سیستم کمد بایگانی ریلی است.

در این حالت نما و جلوه زیباتری به سیستم داده خواهد شد. در بررسی قیمت کمد بایگانی ریلی ترکیبی مشخص است که قیمت این سیستم به دلیل استفاده از چوب در آن و همچنین افزایش زمان مورد نیاز جهت تولید به دلیل نیاز به صرف ظرافت بیشتر در ساخت کمی گرانتر خواهد بود. از نظر استقامت در مقایسه سیستم ترکیبی و سیستم فلزی باید گفت به دلیل حفظ شاسی اصلی از فلز در متن و بتن اصلی سازه تغییر محسوس در آن به وجود نیامده است. در واقع در ساخت و تولید بایگانی ریلی ترکیبی سعی گردیده سیستم باربر و اعضای اصلی به طور کامل حفظ گردد و ظاهر امر به لحاظ زیبایی بهبود بخشیده شود.

خرید بایگانی ریلی فلزی و ترکیبی:

جهت خرید بایگانی ریلی فلزی و ترکیبی حتما نیاز به طراحی وجود خواهد داشت تا بتوان علاوه بر اینکه به یک منطق درست در خصوص ابعاد و محل قرار گیری هر بلوک دست پیدا کرد، شرح اقلام مورد نیاز را نیز جهت برآورد قیمت محاسبه داشت. جهت پرداخت هزینه برآورد شده به صورت خرید آنلاین نیز می توان اقدام به عمل آورد. کمد بایگانی ریلی فلزی زونکن با همین ترکیب برآورد شده جهت ساخت را می توان، به عنوان یک قفسه فلزی مانند قفسه بندی انبار به منظور حفاظت بیشتر اقلام حساس و مهم موجود در انبار و یا حتی به عنوان قفسه فروشگاهی نیز طراحی و استفاده نمود. قیمت کمد بایگانی ریلی فلزی برای تمام این موارد بر حسب ابعاد دقیق موجود لحاظ شده در طراحی قابل ارایه خواهد بود.

برای مشاوره، طراحی، خرید و نصب بایگانی ریلی فلزی میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com