google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
بایگانی ریلی متحرک

بایگانی ریلی متحرک

سیستم بایگانی ریلی متحرک فلزی یک کمد بایگانی، فایل یا قفسه بایگانی زونکن و پرونده دارای حرکت است. خرید بایگانی ریلی به قیمت ارزان تولید کننده ارایه میدهد.

 

بایگانی ریلی متحرک

قسمت های اصلی سیستم بایگانی ریلی متحرک فلزی:

هر سیستم بایگانی ریلی متحرک اسناد از چهار قسمت و بخش اصلی تشکیل شده است. قسمت اول ساختار خارجی کمد ریلی متحرک اسناد است که شاسی اصلی، ستون های خارجی، ورق فلزی دیواره های جانبی، پوشش سقف و درب سیستم را شامل می شود. قسمت دوم به ساختار داخلی مجموعه مربوط خواهد بود. این قسمت در بر گیرنده ستون های داخلی، رابط تقویت ستون، طبقات و کفه سیستم و نشیمن طبقات خواهد شد. قسمت سوم یک مجموعه بایگانی ریلی متحرک که مهمترین قسمت یک سیستم مکانیزه بایگانی ریلی است به ساختار حرکت دستگاه مربوط می شود. در نهایت آخرین بخش فایل بایگانی ریلی زونکن و پرونده اجزا محافظ سیستم شامل: ضربه گیر و لاستیک ضد گرد و غبار، قفل های درب، قفل مرکزی، محدود کننده حرکت می باشد.

بایگانی ریلی متحرک سیستم مکانیزه حرکت:

سیستم حرکتی بایگانی ریلی متحرک مکانیزه شامل فرمان، چرخ دنده، عامل انتقال نیرو، ریل و چرخها خواهد بود.

فرمان از آلومینیوم تو پر ساخته شده و اولین قطعه است که نیروی خارجی وارده از سوی کاربر را دریافت خواهد کرد. کاربر فرمان را به گردش در می آورد. به این ترتیب چرخ دنده های موجود در گشت فرمان به گردش در آمده و نیرو را تعدیل می کنند. چرخ دنده به صورت یک گیربکس هستند که سبب کاهش بسیار نیروی مورد نیاز برای گردش فرمان خواهند شد. در صورت عدم استفاده از این سیستم نیرو می بایست به صورت مستقیم به کمد بایگانی وارد میشد و در نتیجه نیروی لازم معادل نیروی لازم برای جابجایی کل وزن بلوک بود. اما طراحی و به کار گیری از یک مجموعه چرخ دنده مناسب، سبب می شود با کمترین نیرو کمد بایگانی، قفسه بایگانی ریلی و فایل ریلی جا به جا شود.

 بایگانی ریلی متحرک انتقال نیرو و حرکت:

در سیستم حرکتی نصب شده بایگانی ریلی متحرک قطعه اصلی انتقال نیرو از قسمت فرمان به چرخها زنجیر است. زنجیر فلزی روی آخرین چرخ دنده در قسمت فرمان قرار گرفته و نیرو را از آنجا به چرخ دنده پایین متصل به شاسی اصلی منتقل می کند. در این قسمت چرخ دنده انتهایی سبب گردش میله تو پر فولادی می شود که از درون چرخها عبور کرده و چرخها را به حرکت در خواهد آورد. چرخها دارای شیاری تو خالی هستند که به خوبی بر روی ریل می نشیند. ریل یک میله گرد تو پر با قطری متناسب با شیار چرخها است که در قسمت کف اتاق به زمین متصل خواهد شد. به این ترتیب است که بایگانی ریلی متحرک اسناد و مدارک خواهد توانست با کمترین نیرو لازمه جا به جا شود. با نصب یک موتور کوچک در این قسمت می توان کمد بایگانی ریلی اتوماتیک در اختیار داشت.

اطلاعات کافی بیشتر در خصوص بایگانی ریلی متحرک اسناد را در تماس با مشاورین ما داشته باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com