google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه ریلی کتابخانه

قفسه ریلی کتابخانه

قفسه ریلی کتابخانه قفسه کتاب قفسه فلزی کتاب قفسه بندی اداری برای نگهداری کتاب است. قیمت خرید و نصب این قفسه ریلی نزدیک به کمد بایگانی ریلی فلزی زونکن است.

قفسه ریلی کتابخانه

قفسه ریلی کتابخانه فلزی:

به قفسه بندی که جهت نگهداری کتاب با قابلیت متحرک بودن ساخته شده، قفسه ریلی کتابخانه ای فلزی گویند. کتابخانه محلی است که در آن تعداد انبوهی از کتاب های مختلف با موضوعات مختلف و یا به صورت تخصصی پیرامون یک موضوع خاص نگهداری می شود. در تعریف دیگر کتابخانه محلی برای خواندن کتاب است که دارای آرشیو کتاب می باشد. افراد می توانند با مراجعه به این مکان کتاب مورد نظر خود را انتخاب و برای مطالعه به امانت بگیرند. افراد با سلایق و نیازهای مختلف به کتابخانه مراجعه میکنند. برخی برای سرگرمی به دنبال کتاب رمان و داستان هستند. عده ای برای افزایش دانش و اطلاعات عمومی خود به دنبال کتب با موضوعات علمی هستند. برخی درباره موضوعی خاص انجام پژوهش دارند.

در نتیجه یک کتابخانه عمومی نیاز به تعداد کتب فراوان است و نصب قفسه فلزی ریلی کتابخانه ضرورت می یابد.

خرید قفسه ریلی کتابخانه و ضرورت نصب:

در بالا اشاره به حجم بسیار بالای کتب در کتابخانه های عمومی شهر اشاره شد. حجم بالا نیاز به فضای زیاد برای نگهداری می خواهد. فضای بزرگتر هزینه ساخت، اجاره بها و هزینه های نگهداری بیشتری را می طلبد و نیاز به پرسنل بیشتر جهت اداره نیاز دارد. خرید قفسه ریلی کتابخانه و نصب قفسه بندی ریلی کتاب خواهد توانست در تمام این امور صرفه جویی ایجاد نماید. این سیستم بایگانی ریلی خواهد توانست طول مسیر تردد برای کارکنان را کاهش دهد و در نتیجه اینکه زمان کمتری از ایشان برای تردد و پیاده روی غیر ضروری مستهلک شده و در نتیجه درصد نیروی انسانی مورد نیاز نیز کاسته خواهد شد. نصب قفسه ریلی کتابخانه خواهد توانست این مزایا را به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر حفاظت فیزیکی ایجاد شده نیز بسیار بیشتر است.

قفسه ریلی کتابخانه تجارت پر سود:

مزایایی که در بالا عنوان شد را اگر به صورت صرفه جویی ریالی برآورد شود واضح خواهد بود خرید و نصب قفسه ریلی کتابخانه یک تجارت پر سود است که در همان اولین ماه های بهره برداری توانسته جبران سرمایه گذاری انجام شده را داشته باشد و پس از آن موجب در آمد زایی گردیده است. توجه شود که همیشه کسب درآمد فقط به معنای درآمد زایی مستقیم و گرفتن وجه نقد نیست. بلکه جلوگیری و کاهش هزینه های موجود نیز به نوعی درآمد زایی است. زیرا سبب خواهد شد درآمد کسب شده را بتوان ذخیره داشته و در امور دیگر صرف نمود. درزگیر نصب شده در بین بلوک های مختلف قفسه ریلی کتابخانه فلزی سبب خواهد شد گرد و غبار کمتری روی کتب بنشیند. سیستم قفسه ریلی کتابخانه مشابه قفسه فلزی کتابخانه است که به صورت متحرک در آمده است.

مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه ریلی کتابخانه و سیستم های بایگانی ریلی را در ارتباط از ما بخواهید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com