صنایع فلزی کمیل گلستان

قفسه های فروشگاهی و انبار

قفسه بندی مغازه قفسه مغازه قفسه فلزی قیمت قفسه مغازه خرید قفسه فلزی نصب قفسه مغازه

قفسه بندی مغازه قفسه فروشگاهی قفسه سوپرمارکت قفسه انبار

مهمترین سرمایه یک تولید کننده قفسه های فروشگاهی و انبار در تجارت داخلی و بین المللی رضایتمندی مشتریان در خرید قفسه فلزی از کیفیت و قیمت محصولات می باشد.

مشتری مداری قفسه های فروشگاهی و انبار موفقیت:

افتخار است یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی قفسه های فروشگاهی و انبار با کیفیتی متمایز از سایر شرکت های مشابه باشیم. رویکرد صنایع فلزی کمیل گلستان بر پایه رضایت مداری مشتریان است. محصولات متنوع در چندین فاز طراحی شده و با گذشت زمان و با توجه به بازخورد های مشتریان توسعه و بهبود یافته اند. شعار ما در تجارت داخلی و بین اللملی، رابطه مستقیم با ارائه محصولات و خدمات به مشتریان به بهترین شکل ممکن است. به همین دلیل مدعی هستیم که به عنوان یکی از شرکت های موفق در صنعت قفسه فلزی و انواع قفسه فروشگاهی هستیم.

تولید قفسه های فروشگاهی و انبار و توجه به نیاز مشتری:

مدیران شرکت برتر بر این باورند که با فعالیت متقابل با توجه به نیاز های مشتریان خود قادر خواهیم بود تا خواسته های آنها را در طراحی قفسه های فروشگاهی و انبار به بهترین نحو به مرحله اجرا و پیاده سازی برسانند. مشتریان ما در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه از جمله عراق و همچنین بسیاری از شرکت های معتبر می باشند. با توجه به طیف گسترده ای از نیاز به انواع قفسه فروشگاهی و قفسه بندی مغازه در چندین نوع متفاوت این محصولات تولید می گردد. بدین صورت با به کارگیری این تولیدات متنوع در محیط های کاری، اداری و فروشگاهی امکان نمایش زیبای محصولات و برقراری نظم فراهم می گردد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه های فروشگاهی و انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

خروج از نسخه موبایل