google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه های فروشگاهی و انبار

مهمترین سرمایه یک تولید کننده قفسه های فروشگاهی و انبار در تجارت داخلی و بین المللی رضایتمندی مشتریان در خرید قفسه فلزی از کیفیت و قیمت محصولات می باشد.

مشتری مداری قفسه های فروشگاهی و انبار موفقیت:

افتخار است یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی قفسه های فروشگاهی و انبار با کیفیتی متمایز از سایر شرکت های مشابه باشیم. رویکرد صنایع فلزی کمیل گلستان بر پایه رضایت مداری مشتریان است. محصولات متنوع در چندین فاز طراحی شده و با گذشت زمان و با توجه به بازخورد های مشتریان توسعه و بهبود یافته اند. شعار ما در تجارت داخلی و بین اللملی، رابطه مستقیم با ارائه محصولات و خدمات به مشتریان به بهترین شکل ممکن است. به همین دلیل مدعی هستیم که به عنوان یکی از شرکت های موفق در صنعت قفسه فلزی و انواع قفسه فروشگاهی هستیم.

تولید قفسه های فروشگاهی و انبار و توجه به نیاز مشتری:

مدیران شرکت برتر بر این باورند که با فعالیت متقابل با توجه به نیاز های مشتریان خود قادر خواهیم بود تا خواسته های آنها را در طراحی قفسه های فروشگاهی و انبار به بهترین نحو به مرحله اجرا و پیاده سازی برسانند. مشتریان ما در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه از جمله عراق و همچنین بسیاری از شرکت های معتبر می باشند. با توجه به طیف گسترده ای از نیاز به انواع قفسه فروشگاهی و قفسه بندی مغازه در چندین نوع متفاوت این محصولات تولید می گردد. بدین صورت با به کارگیری این تولیدات متنوع در محیط های کاری، اداری و فروشگاهی امکان نمایش زیبای محصولات و برقراری نظم فراهم می گردد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه های فروشگاهی و انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800


ارسال نظر