google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
بایگانی ریلی اتوماتیک

بایگانی ریلی اتوماتیک

سیستم بایگانی ریلی اتوماتیک کمد بایگانی ریلی مکانیزه فلزی اسناد و مدارک است که با نیروی الکتریکی جا به جا شود. راحتی کار نتیجه خرید و نصب این سیستم است.

بایگانی ریلی اتوماتیک

کمد بایگانی ریلی اتوماتیک فلزی مکانیزه:

بایگانی ریلی اتوماتیک از صرف توان بیهوده توان کارمند اتاق بایگانی اسناد جلوگیری می کند.

سیستم بایگانی ریلی مکانیزه به طور معمول برای آنکه در مسیر ریل تعبیه شده به حرکت در آید نیروی لازم را از طریق فرمان نصب شده در قسمت پهلوی خارجی کمد بایگانی دریافت میدارد. برای این مقصود کارمند مسئول فرمان را با نیروی ماهیچه ای دست به گردش در خواهد آورد که در نتیجه آن این نیرو به کمک سیستم گیربکس و خط انتقال نیرو همزمان به چرخ منتقل شده و بلوک مورد نظر به حرکت در خواهد آمد. در هنگامی که تعداد زیادی از ردیف های بلوک کمد بایگانی در روی ریل قرار دارد این کار خسته کننده خواهد بود. برای جلوگیری از فرسایش انرژی نیروی اداری در جا به جایی بلوکها از نصب بایگانی ریلی اتوماتیک پیشنهاد خواهد گردید. در عوض بایگان خواهد توانست این انرژی را ذخیره کند و در راستای خدمات دهی بیشتر به سازمان آن را صرف کند.

تولید بایگانی ریلی اتوماتیک فلزی:

برای ساخت و تولید بایگانی ریلی اتوماتیک فلزی به سیستم کمد بایگانی ریلی موجود باید یک موتور کوچک که دارای قدرت مناسب است اضافه داشت. این موتور با انرژی الکتریکی و برق ۲۲۰ ولت کار خواهد کرد. برای به حرکت در آوردن کمد بایگانی ریلی فلزی در این حالت کافی است به جای به گردش در آوردن دستگیره فرمان چند لحظه کلید موتور را فشرد تا سیستم به صورت اتوماتیک به حرکت در آید و نیازی به دخالت دست نباشد. ممکن است در پاره ای مواقع به هر دلیل برق قطع گردد و در نتیجه نتوان سیستم را جابجا داشت. در نتیجه برای جلوگیری از چنین اتفاقی و مختل شدن امور سیستم انتقال نیرو مکانیکی قبلی می تواند همچنان وجود داشته باشد. در واقع در این صورت بایگانی ریلی اسناد به صورت ترکیبی قابلیت جا به جایی پیدا خواهد نمود.

قیمت بایگانی ریلی اتوماتیک نصب سریع:

قیمت برآورد شده جهت ساخت و نصب بایگانی ریلی اتوماتیک همان قیمت کمد بایگانی ریلی است به اضافه آنچه که بابت هزینه خرید موتور و قطعات جانبی لازم برای نصب آن می باشد. نصب این سیستم مکانیزه بایگانی ریلی همانند سایر سیستم های دیگر است و موتور مربوطه را در قسمت انتقال نیرو سیستم باید نصب نمود. سیستم های بایگانی ریلی که قبلا به صورت مکانیزه بوده است و نصب شده را می توان به صورت اتوماتیک در آورد. در ارایه قیمت بایگانی ریلی اتوماتیک و قفسه ریلی فلزی نهایت سعی را صنایع فلزی کمیل گلستان نموده تا مشتریان گرامی یک خرید کمد بایگانی ریلی خاطره انگیز را تجربه نمایند. اصول مشتری ما همواره سر لوحه کاری تمام امور قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت همه هم وطنان عزیز را جلب نموده و در رونق تولید ملی ساخت ایران سهمی هر چند کوچک داشته باشیم.

مشاوره، طراحی، خرید و نصب بایگانی ریلی اتوماتیک را میتوانید در تماس از ما بخواهید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com