google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
سیستم جعبه قفسه بندی فلزی بین پلاستیکی

سیستم جعبه قفسه بندی فلزی بین پلاستیکی

سیستم جعبه قفسه بندی فلزی بین پلاستیکی برای نگهداری کالا و اجناس کوچک با هدف جلوگیری از اشغال اضافی طبقات قفسه و نگهداری مطمین و دسترسی آسان کاربرد دارد.

استفاده از سیستم جعبه قفسه بندی فلزی بین پلاستیکی یک راهکار مناسب و کاربردی برای کسانی است که با کمبود فضا مواجه می باشند. در این سیستم قادریم بین پلاستیکی ها را بر روی صفحات لور پنل به تعداد زیادی نصب کنیم.

بین پلاستیکی:

بین پلاستیکی ها با توجه به اینکه از جنس پلاستیک فشرده اند دارای تحمل بسیار خوبی با توجه با ابعاد شون می باشند این بین ها در دو مدل با ابعاد ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ (مطابق شکل) و بی ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ تولید می شوند.

سری بی طرح جدید می باشد و علاوه بر اینکه بر روی صفحه لور پنل سوار می شوند به صورت کشویی از طرفین به یکدیگر متصل می شوند و با پایه های طراحی شده به روی هم نیز سوار می شوند. بین پلاستیکی را بر روی قفسه نیز می چینند. صفحه لور پنل در سه مدل دیواری، خود ایستا یک طرفه و دوطرفه موجود می باشد. عرض این صفحات ۴۵ و ۵۰ سانتی متر و با ارتفاع ۵/۱ و ۲ متر موجود می باشند. بین پلاستیکی به صورت مستقل نیز بر روی قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای و مشبک نیز قرار می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم جعبه قفسه بندی فلزی بین پلاستیکی میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

قفسه بندی فلزی پيچ و مهره ای ارزان مرغوب


ارسال نظر