google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه سوپر مارکت فروشگاهی فلزی قیمت ارزان

قفسه سوپر مارکت فروشگاهی فلزی قیمت ارزان

آیا کیفیت در نظر گرفته شده برای قفسه سوپر مارکت فروشگاهی فلزی قیمت ارزان پاسخگوی نیاز بارگذاری جهت اجناس موجود در مغازه خواهد بود؟

سنگین ترین اجناس موجود در مغازه و فروشگاه سوپر مارکت که جهت فروش عرضه خواهد شد معمولا مواد شوینده، کنسرو و روغن مایع و جامد است. هر یک از این کالاها در بسته بندی مشخص با ابعاد مختلف نگهداری می گردد. در بین این اقلام روغن که در بسته بندی حلبی ۵ کیلوگرمی نگهداری می گردد چگالی بیشتری دارد. چگالی همان گونه که می دانید به نسبت وزن به حجم اطلاق می گردد. مثلا چگالی آهن نسبت به پنبه بیشتر است. زیرا یک کیلوگرم آهن حجم بسیار کمتری دارد. حلب روغن در ابعاد تقریبی۲۰*۲۰ و ارتفاع ۳۵ سانتیمتر است. بر روی هر کفه ۹۵*۴۰ قفسه فروشگاهی سوپر مارکت حدود ۹ عدد از این بسته بندی را می توان قرار داد که مجموع وزن آن ۴۵ کیلوگرم خواهد شد. در این صورت ضخامت این کفه را بهتر است حداقل ۰٫۸ میلیمتر انتخاب نمود. اگر چه کفه با ضخامت ۰٫۷ نیز پاسخگوی کار خواهد بود و لی با مد نظر قرار دادن ضریب اطمینان کفه ۰٫۸ مناسب خواهد بود. لذا قفسه سوپر مارکت فروشگاهی فلزی قیمت ارزان بر این اساس جهت قفسه بندی مغازه سوپر مارکت از تحمل باربری لازم برخوردار خواهد بود و می توان اطمینان لازم را به آن داشت.

فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی سوپری مغازه

قیمت خرید و فروش قفسه فروشگاهی فلزی مغازه

برای مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه بندی فلزی و سیستم بایگانی ریلی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره قفسه سوپر مارکت فروشگاهی فلزی قیمت ارزان می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر