نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان

نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان

یکی از مشکلاتی که پس از خرید قفسه بندی فلزی برای شهرستان وجود دارد موضوع نصب است. نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان چگونه انجام میشود؟

برای نصب دو راهکار بیشتر وجود ندارد. اول آنکه انجام نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان و دیگر استانها را خود شرکت تولید کننده قفسه فلزی انجام دهد. این کار برای پروژه های متوسط و بزرگ برای هر دو طرف تولید کننده و خریدار توجیه داشته و تولید کننده کار گروه نصب را در حین ساخت قفسه فلزی و بالکن پیش ساخته مغازه آماده می کند تا آماده اعزام به محل نصب گردند. اما بسیاری از پروژه ها از حجم پایینی برخوردار هستند. مانند پروژه نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان و خرم آباد به سفارش آقای ضیا. این بالکن درخواستی تنها ۶ متر مربع مساحت داشت. به دلیل بعد مسافت و هزینه ایاب و ذهاب مقرون به صرفه نبود تا تولید کننده برای نصب اقدام نماید. خوشبختانه طراحی قطعات به گونه ای صورت پذیرفته که تمامی افراد با کمی دقت می توانند نصب را انجام دهند. لذا توضیحات لازم نصب به صورت شفاهی داده شد و آقای ضیا ظرف چند ساعت موفق به نصب قفسه فلزی بالکن بندی پیش ساخته در مغازه خود شد.

خرید فایل ریلی متحرک فلزی کمد بایگانی

خرید قفسه فلزی مشبک انبار و مغازه

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه فلزی بالکن بندی مغازه در لرستان و سایر شهرستان ها و همچنین سایر قفسه بندی و سیستم فایل کمد بایگانی ریلی فلزی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر