google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
بهترین قفسه فلزی قدیمی

بهترین قفسه فلزی قدیمی

استفاده از بهترین قفسه فلزی قدیمی هم اگر بدون توجه به اصول انبارداری انجام شود، آن طور که باید تاثیر مناسبی بر روی نظم انبارتان نمی گذارد.

 

به کارگیری متد LIFO در بهترین قفسه فلزی قدیمی

 

ساخت بهترین قفسه فلزی قدیمی که بتواند بهترین دسته بندی و طبقه بندی را برای کالا های موجود در انبار حاصل کند، با به کارگیری روش های انبارداری عملی می شود. با بررسی و شناخت دقیق این روش ها می توان به انتخابی درست و مناسب که بتواند نیاز های شما را برآورده کند، رسید. متد LIFO به عنوان یکی از روش های مناسب انبارداری در این عرصه شناخته می شود، که اگر در جای مناسب خودش اجرا شود می تواند تمام نیاز های یک انبار مناسب را برطرف کند. تا اینجا با کلیت روش LIFO آشنا شدیم و دیدیم که این روش با اولویت خروج قرار دادن کالاهای جدید موجب بهبود نقدینگی و گردش مالی شرکت می شود. اما آیا این تنها مزیت این سیستم است و این سیستم هیچ عیبی ندارد؟ در این مقاله به بررسی مزایا و معایب این روش می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

مزایای روش LIFO

 

  • جلوگیری از گذشتن تاریخ انقضا محصولات

در مورد کالاهایی که تاریخ مصرف دارند با استفاده از این روش می توان در کوتاه ترین زمان کالاها را ارسال کرد.

بنابراین در این روش خبری از فساد کالاها نیست، یا به حداقل می رسد.

  • حفظ نقدینگی

با اولویت خروج قرار گرفتن جنس های تازه ورود، قیمت کالاها موجود در انبار در نزدیک ترین حالت نسبت به قیمت بازار قرار می گیرند.

 

معایب روش LIFO

 

  • خطر ضرر مالی

در زمان های بروز مشکلات اقتصادی که ممکن است قیمت ها به صورت تصاعدی بالا روند، ممکن است انبار هایی که از این روش برای طبقه بندی کالا ها استفاده می کنند با ضررهای بزرگی مواجه شوند.

  • نیاز به جابه جایی مدام کالا ها در صورت داشتن فضای کوچک
  • پیچیدگی

این سیستم می تواند در بعضی از موارد نسبت به روش های دیگر پیچیده شود.


ارسال نظر