تولید انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و انبار

تولید انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و انبار

تولید انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و انبار باکیفیت بسیار بالا و دارا بودن تمامی استاندارد های لازم بین المللی توسط شرکت دؤپاد صورت می پذیرد.

تولید انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و انبار توسط شرکت های بسیاری صورت می پذیرد اما در این بین شرکت برخی شرکتها توانسته خود را از سایر رقبا متمایز ساخته و علاوه بر اینکه در داخل کشور بنام باشد صادرات این محصول را در سطح وسیعی نیز به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی نیز انجام می دهد. یکی از مهمترین عوامل پیشرفت اقتصادی و افزایش سرمایه در هر کشور صادرات به شکل صحیح است. شکل صحیح صادرات، فروش محصول است تا از حداکثر ارزش افزوده کالا ما برخوردار گردد و بتوانیم بیشترین منفعت را به جامعه برسانیم و شکل غلط صادرات که سبب از بین رفتن سرمایه های ملت می گردد خام فروشی و صادرات مواد اولیه است.

صنایع فلزی کمیل گلستان:

صنایع فلزی کمیل گلستان با فراگیری آموزش های لازم و به جهت رفاه حال مشتریان عزیز و همچنین تسریع در امور تمامی امور از مشاوره و طراحی تا فروش و اجرا توسط پرسنل مجرب توسط صنایع فلزی کمیل گلستان صورت می پذیرد. با کسب تجربیات لازم صنایع فلزی کمیل گلستان اکنون به عنوان تولید کننده قفسه فلزی فروشگاهی و تولید کننده انواع سیستم های کمد بایگانی ریلی و همچنینی سازنده انواع پالت و باکس پالت فلزی فعالیت های خود را گسترش داده است.

 

جهت خرید و دریافت اطلاعات بیشتر تولید انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و انبار میتوانید با مادر تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

 

خرید اینترنتی قفسه بندی فلزی انبار


ارسال نظر