google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار زونکن

ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار زونکن

در سال اخیر استقبال مردم از کالای داخلی بیشتر شده. آیا می توان با ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار زونکن به عنوان کالای ایرانی این استقبال را افزایش دهیم.

ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار زونکن که یک سیستم اداری است به عنوان یک بنگاه زود بازده شناخته میشود و این صنعت در کنار صنعت قفسه بندی فلزی خواهد توانست از مرزهای خارج و افزایش سرمایه ملی هر چند اندک را داشته باشد. حمایت از تولید ملی رفاه عموم مردم و نسل آتی را ضمانت دارد. وزیر صنعت و تجارت در مصاحبه با روزنامه خراسان گفت مردم به نسبت گذشته به مصرف کالا های داخلی بیشتر تمایل نشان میدهند. با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضرورت ایجاد اشتغال و مبارزه با قاچاق تولیدکنندگان و کارآفرینان بیشتر امیدوار شده اند. از طرف دیگر مردم خودمان هم بیشتر از گذشته به مصرف کالا های داخلی مانند روی آورده اند و رضایتشان نسبت به قبل بیشتر شده است. این مساله را خود تولید کنندگان و سازندگان محصولات نظیر ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار زونکن تایید می کنند.

 

 

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب کمد بایگانی ریلی فلزی رمز دار زونکن و سایر قفسه بندی فلزی صنعتی انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر