فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری

فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری

از جمله عوامل مانع پیروزی در تجارت و صنعت عدم میل به کار است. برای تولید و فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری باید ساعات بیشتری از روز وقت صرف شود.

یکی از مشکلات موجود در اکثر جوانان ما که عدم موفقیت ایشان را رقم میزند عدم سعی کافی است. سرمایه دار شدن به این آسانی نیست. ساعات کار مفید در ایران بر اساس برخی آمار رسمی ۲ ساعت است و در طول هفته به بیش از ۱۱ ساعت نمی رسد. با این ساعت کار مفید چگونه می توان با کسی که روزانه ۱۵ تا ۲۱ ساعت کار مفید انجام می دهد رقابت نمود؟ نباید این انتظار را باشد که اگر کسی برای تولید و فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری شیک روزانه تا ۲۰ ساعت و هفته ای ۱۲۰ ساعت وقت مفید بگذارد با کسی که روزانه ۲ ساعت و هفته ای ۱۱ ساعت وقت مفید صرف میکند یکسان باشد. خب مشخص نفر اول با سعی و تلاشی که دارد در یک سال اول به اندازه ۱۱ برابر نفر دوم برای تولید و فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری و بازاریابی سایر قفسه بندی های فلزی صنعتی و سنگین دیگر فعالیت نموده است، پس حداقل ۱۱ سال جلو تر است. از قدیم گفته اند: “یکسال بخور نان و تره، ده سال بخور نان و کره”

قفسه فلزی صنعتی انبار و کمد ریلی متحرک

فروش قفسه فلزی انبار پیچ و مهره ای مشبک

جهت مشاوره، طراحی، خرید، نصب و دریافت اطلاعات لازم در خصوص فروش قفسه بندی فروشگاهی فلزی مغازه سوپری می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر