google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
فروش قفسه بندی فلزی مغازه هایپر مارکتی

فروش قفسه بندی فلزی مغازه هایپر مارکتی

فقط تحمل فراز و نشیبها است که در این آشفته بازار، موفقیت در هر حرفه و خرید و فروش قفسه بندی فلزی مغازه هایپر مارکتی سوپری را برای تولید کنندگان رقم میزند.

هر شرکت آستانه تحملی داشته، ممکن است برخی تولید کنندگان فروش قفسه بندی فلزی مغازه هایپر مارکتی در همان ابتدای مسیر از ادامه منصرف شوند و مسیری دیگری را برای حرکت برگزینند. عده ای دیگر هم ممکن است تا انتها پیش روند و این ریسک را بپذیرند که تمام سرمایه خویش را از دست دهند. روند رکود بازار تا زمان عدم توسعه و راه افتادن چرخ صنعت کشور هم چنان ادامه می یابد. در این بین واردات بی رویه از سنگ پا تا کالا های لوکس و کلکسیونی را می توان عامل اصلی از به حرکت ایستادن چرخ صنعت و رکود بازار قلمداد داد. یکبار میرزای شیرازی در دوره قاجار فتوا داد و قرارداد تنباکو لغو گردید. اگر لغو شد فقط به همت مردم بود و بس. آن زمان شاه یک قرارداد بست و خود لغو نمود. امروز رهبر هر چه می گوید با اینکه همه راه درست را می دانند نه دولت گوش به آن می سپارد و نه مردم. پس چگونه می توان انتظار داشت صنعت کشور به حرکت در آید؟ همه باید از تولید داخلی با خرید کالای داخلی حمایت نماییم.

فایل کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی پرونده

قفسه فلزی مشبک انبار صنعتی و راک پالت

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب و دریافت اطلاعات فروش قفسه بندی فلزی مغازه هایپر مارکتی ساخت ایران می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر