قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه

قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه

قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه که مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد و بر روی آن نصب می شود شامل حفاظ جلو پانل، جا کارتی و پاخور است. نصب قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه پس از بهره برداری قفسه نیز امکان پذیر است و به آسانی و در زمانی اندک انجام می شود.

اشاره ای کوتاه به قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه مینماییم.

پاخور: پاخور قطعه است که در پایین ستون های قفسه خود ایستا یک و دو طرفه نصب می شود. پاخور علاوه بر جلوه دهی زیبا به سیستم قفسه بندی فروشگاهی از رفتن اجسام در زیر قفسه جلوگیری خواهد داشت. حفاظ: به منظور جلوگیری از سقوط کالا از روی پانل در جلوی هر یک از پانلها می تواند نصب شود. حفاظ به صورت آبکاری استیل با کیفیت بسیار بالا میباشد. سایر روکش برای حفاظ میتواند رنگ کوره ای و یا روکش پلاستیک باشد. جا کارتی: در لبه بیرونی پانل نصب می شود و زیبایی طبقات را دو چندان خواهد کرد. قیمت، نام و مشخصات کالا را می توان در روی کارت نوشته درون جا کارتی قرار می گیرد. رنگ متداول جا کارتی قرمز و نارنجی است. اما رنگ های سفید، سبز، آبی و دیگر رنگها نیز ممکن است استفاده شود. لایت باکس یا جعبه چراغ: از دیگر قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه است که بر روی قفسه فروشگاهی یک طرفه معمولا نصب میشود.

 

فروش قفسه بندی فلزی فروشگاهی قیمت ارزان

قفسه بندی فروشگاهی فلزی سوپرمارکت

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر قطعات جانبی قفسه بندی فلزی فروشگاهی و مغازه میتوانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط مستقیم باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر