google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری

قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری

برای تولید همواره باید دقت شود که قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری دارای کیفیت مطلوب و مطابق سفارش خریدار ساخته شده باشد.

توجه به سفارش مشتری و ساخت قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری مطابق آنچه که خریدار مد نظر دارد سبب کسب اعتبار تولید کننده خواهد بود. در عوض اگر به خواسته آنچه خریدار سفارش داده توجه نشود به اعتبار تولید کننده قفسه فلزی فروشگاهی آسیب وارد خواهد آمد. بنابراین باید قفسه ساخته شده را ارسال ننماید و یا در صورت ارسال تعویض دارد. تولید کننده این محصول را برای سفارش دیگری جاری خواهد ساخت و شاید به نظر برسد که هزینه متحمل وی نشده است. در حالی که چند هزینه را برای همین بی دقتی باید پرداخت دارد. اول آنکه در سفارش ساخت قفسه بندی فروشگاهی اول تاخیر به وجود آمده است. در ثانی سایر سفارشات ممکن است به تاخیر افتد و کنسل گردد. ثالثا هزینه ساخت مجدد قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری و وقت اتلاف شده، هزینه پرداخت آب، برق و … باید محاسبه شود. واضح است که درآمد را با این کار تولید کننده از دست خواهد داد. پس می بایستی سعی خود را به کار بندد تا اولین تیر را به هدف بنشاند.

نصب قفسه فلزی پیچ و مهره ای انبار مشبک

فایل ریلی قفسه فلزی متحرک انبار صنعتی

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری و دیگر انواع قفسه بندی فلزی صنعتی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


2 ارسال براي “قفسه بندی فروشگاهی شیک فلزی مغازه سوپری”

  1. قفسه شیک برای لبنیاتی

    • سلام دوست عزیز
      فروشگاه لبنیاتی بیشتر اقلام در یخچال نگهداری می شود و فضا کمتری برای قفسه فروشگاهی نیاز دارد. قفسه شیک برای لبنیاتی پیشنهاد می کنم که رنگ قفسه مغازه و یخچال رو متناسب با هم و نزدیک به هم انتخاب کنید. قفسه هایپری خودایستا نیز گزینه بسیار مناسبی است.
      برای اطلاع از قیمت انواع قفسه فلزی نیاز به در اختیار داشتن ابعاد قفسه مورد نیاز شما داریم. برای این منظور می توانید با ما در تماس باشید.
      نرم افزار سروش روی تمامی خطوط ما فعال می باشد. ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰ اسفندیاری

ارسال نظر