قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم

قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم

قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم توصیه ما برای خرید و تجهیز فروشگاه شما نمی باشد، چرا که گاها فرم اولیه خود را از دست داده اند.

قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم امکان دارد بر روی فروش تاثیر منفی داشته باشد، چرا که از زیبایی فروشگاه شما می کاهد. در نتیجه بهتر است از قفسه دست دوم استفاده نکنید و با همان هزینه قفسه نو خریداری نمایید. در مورد قفسه بندی انبار نیز این موضوع باید رعایت شود. در قفسه بندی انبار به این مطلب هم باید توجه داشت که هر انبار قفسه مخصوص مورد نیاز خود را باید داشته باشد.

قیمت قفسه دست دوم:

قفسه دست دوم بسته به تمیزی آن با قیمت ۵۰-۷۰% قفسه نو به فروش می رسد. هر بار قفسه باز و بسته شود بخشی از رنگ آن می ریزد قطعات آن کج میشود و… که که از زیبایی و شیک بودن قفسه می کاهد. همواره دست به شدن کالا بین واسطه ها سبب افزایش قیمت می شود و گاها تا دو برابر هم افزایش می یابد. خب پس ساده ترین راهکار در یک خرید مناسب حذف واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده است. ضمن این که ظاهر زیبای مغازه و فروشگاه شما حتما خریداران بیشتری را به سمت شما برای خرید هدایت می کند. بنابراین می توان گفت خرید قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم مقرون به صرفه نیست بلکه جهت خرید قفسه به قیمت مناسب بایستی آن را بدون واسطه از تولید کننده و یا از نمایندگی های خود تولید کنندگان خرید کرد زیرا شرکت های معتبر قیمت فروش برای مشتری تعریف کرده تا یکسان سازی قیمت در سراسر کشور صورت پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپری دست دوم میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر