google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی مغازه

انواع قفسه بندی مغازه می تواند به شکل قفسه سوپرمارکت و قفسه بندی فروشگاهی خود ایستا و دیواری یا قفسه پیچ و مهره ای یا قفسه کتابخانه فلزی تقسیم گردد.

انواع قفسه بندی مغازه متناسب برای فروشگاه:

اینکه چه نوع قفسه فلزی مورد نیاز یک فروشگاه است و از کدام نوع قفسه بندی مغازه استفاده می شود را باید بر اساس نوع فروشگاه و نوع محصولات عرضه شده برای فروش باید سنجید. از قفسه فلزی برای قفسه بندی سوپرمارکت استفاده فراوان می شود. برای نصب قفسه فلزی در سوپرمارکت از انواع قفسه بندی خود ایستا یک طرفه و دو طرفه و قفسه بندی دیواری که قیمت ارزانتری دارد می توان استفاده کرد. قفسه بندی سوپری تنوع رنگ خوبی دارد و بسته به سفارش مشتری می تواند در رنگهای مختلف متناسب با هر سلیقه ای تولید شود. برای فروشگاه کتاب از قفسه بندی کتابخانه ای استفاده می شود. این قفسه بندی دارای نصب بسیار آسان است و با رنگ استاندارد سفید تولید می گردد.

ویژگی مهم این قفسه بندی مغازه تحمل بار بسیار بالای آن است و به عنوان یک قفسه فلزی نیمه سنگین می شود قابل نام بردن است.

قفسه بندی مغازه قفسه مغازه قفسه فلزی قیمت قفسه مغازه خرید قفسه فلزی نصب قفسه مغازه

قفسه بندی مغازه پیچ و مهره ای مشبک:

در گذشته کاربرد قفسه بندی پیچ و مهره ای در مغازه کاربرد فراوان داشته است. امروزه قفسه فلزی پیچ و مهره ای کمتر به عنوان قفسه بندی مغازه مورد توجه قرار می گیرد و جای خود را به قفسه فروشگاهی داده است. اما در مواردی هنوز مورد استقبال قرار می گیرد. قفسه بندی پیچ و مهره ای را در زمره قفسه های فلزی صنعتی جای دارد. لذا در مواردی یک فروشگاه برای عرضه محصولات صنعتی با وزن سنگین راه اندازی شده برای صرفه جویی در هزینه از آن استفاده می شود. البته در فروشگاه های صنعتی از قفسه راک کفپوش دار نیمه سنگین و سنگین هم استفاده شده است.

برای مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بندی مغازه با ما از طریق زیر در تماس خواهید بود.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش:  ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800


ارسال نظر