google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت

فروشگاه های سوپرمارکتی برای مغازه خود در قسمت بارهای سنگین و نیمه سنگین انبار که دارند با مشکل مواجه هستند. قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت انبار چطوره؟

قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت بارهای سنگین:

قفسه های فلزی هایپری برای بارگذاری های معمولی در سوپرمارکت تا ۱۲۰ کیلوگرم طراحی و تولید می شوند. جهت نگهداری بارهای سنگین تر فروشگاه های سوپری و هایپرمارکت با مشکل مواجه می شوند. قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت با تحمل بارگذاری بالایی که ایجاد می کند پاسخگوی این نیاز به خوبی خواهد بود. یکی از محصولاتی که در فروشگاه های سوپری هم دارای حجم به نسبت بیشتر و هم وزن بالایی هست برنج می باشد. قفسه جدید سوپرمارکت با تحمل بارگذاری ۲۵۰ کیلوگرم در هر طبقه یک پیشنهاد بسیار خوب برای این منظور هست. ۲۵۰ کیلوگرم بارگذاری برای یک طبقه معادل ۲۵ کیسه برنج ۱۰ کیلویی هست که روی این طبقه می توانید قرار دهید. عمق پیشنهادی قفسه برنج ۴۰ سانتیمتر است. طول قفسه هم ۱۲۰ سانتیمتر عالیه. بارهای سنگین دیگه چی در مغازه سوپری هست؟

فروشگاه های سوپرمارکتی برای مغازه خود در قسمت بارهای سنگین و نیمه سنگینی که دارند با مشکل مواجه هستند. قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت چطوره؟ قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت بارهای سنگین: قفسه های فلزی هایپری برای بارگذاری های معمولی در سوپرمارکت تا 120 کیلوگرم طراحی و تولید می شوند. جهت نگهداری بارهای سنگین تر فروشگاه های سوپری و هایپرمارکت با مشکل مواجه می شوند. قفسه فلزی جدید مغازه سوپرمارکت با تحمل بارگذاری بالایی که ایجاد می کند پاسخگوی این نیاز به خوبی خواهد بود. یکی از محصولاتی که در فروشگاه های سوپری هم دارای حجم به نسبت بیشتر و هم وزن بالایی هست برنج می باشد. قفسه جدید سوپرمارکت با تحمل بارگذاری 250 کیلوگرم در هر طبقه یک پیشنهاد بسیار خوب برای این منظور هست. 250 کیلوگرم بارگذاری برای یک طبقه معادل 25 کیسه برنج 10 کیلویی هست که روی این طبقه می توانید قرار دهید. عمق پیشنهادی قفسه برنج 40 سانتیمتر است. طول قفسه هم 120 سانتیمتر عالیه. بارهای سنگین دیگه چی در مغازه سوپری هست؟ جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قفسه های جدید مغازه سوپرمارکتی می توانید با ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قفسه های جدید مغازه سوپرمارکتی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر