google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی

قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی

آیا برای کاهش قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی خود ایستا راه حلی وجود دارد؟  آیا این کار سبب کاهش کیفیت قفسه فلزی تولید شده خواهد گردید؟

برای اینکه بتوان قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی خود ایستا را کاهش دو راه حل وجود دارد. راه حل اول آن است که از ورق فلزی با ضخامت کمتر برای تولید قفسه فلزی مورد استفاده قرار گیرد. این کار به صورت مستقیم در کیفیت و کاهش میزان تحمل بارگذاری قفسه فلزی سوپر مارکت تاثیر گذار است. اما از لحاظ ظاهر کار هیچ تغییری در شکل قفسه بندی به وجود نخواهد آمد. راه حل دوم آن است که از تعداد کمتری پانل پشت استفاده نماییم. در مطلب قبل اشاره داشتیم که پانل پشت سبب جلوگیری از بازی جانبی قفسه فروشگاهی سوپر مارکت میگردد. برای ارتفاع ۲ متر حدود ۶ عدد پانل پشت نیاز است که می توان آن را به دو عدد کاهش داد و ۴ تا را حذف نمود. با این کار قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی بدون تغییر در میزان تحمل بارگذاری کاهش می باید ولی از زیبایی کار کاسته خواهد شد. برای رفع این مشکل در قفسه دوطرفه میتوان یک طرف از پانل پشت ها را فقط حذف نمود.

قیمت قفسه بندی انبار فلزی راک کفپوش دار

قیمت فروش قفسه فروشگاهی فلزی مغازه سوپر مارکت

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فلزی و دریافت قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت مغازه فروشگاهی می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر