google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت نصب قفسه فلزی راک پالت انبار

قیمت نصب قفسه فلزی راک پالت انبار

با خرید قفسه بندی فلزی صنعتی جهت انبار مرحله بعدی تعهد برای نصب ایجاد می گردد. قیمت نصب قفسه فلزی راک پالت انبار تحت شرایط مختلف تعیین می گردد.

از جمله یکی از مسایل تاثیر گذار در قیمت نصب قفسه فلزی راک پالت انبار بعد مسافت یا فاصله شهرستان محل نصب تا خریدار است. این موضوع به خصوص در خرید های کوچک جلوه می نماید. به عنوان مثال آقای داوودی از شهرستان ایزه که در استان خوزستان واقع گردیده بود اقدام به خریداری حجم پایینی از قفسه بندی فلزی تقریبا به ارزش ریالی بیست میلیون ریال نمود. در صورت اعزام گروه نصب برای ایشان پرداخت هزینه سفر برای هیچ یک از طرفین خریدار و فروشنده توجیه اقتصادی نداشت. در این دست موارد دو راه حل وجود دارد: اول آنکه با دریافت آموزش شیوه نصب، خود خریدار نصب قفسه فلزی راک یا دیگر انواع قفسه بندی را انجام دهد. راه حل دوم آن است که خریدار یک نصاب قفسه را در محل پیدا کرده و کار نصب را به بسپارد. البته توصیه ما راهکار اول، یعنی دریافت آموزش و نصب توسط خود خریدار است.

خرید فایل ریلی متحرک فلزی کمد بایگانی

خرید قفسه فلزی مغازه فروشگاهی جدید صنعتی

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه بندی فلزی فروشگاهی و صنعتی و اطلاع از قیمت نصب قفسه فلزی راک پالت انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر