پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی

پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی

پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی کاربری زیادی داشته به عنوان چند کاربرد می شود به عنوان کفپوش بالکن بندی و قفسه و راه پله اشاره داشت.

آیا می دانید پانل پله چیست و پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی چه کاربردهایی دارد. آیا با کاربرد پانل پله در و جایگاه آن در قفسه فلزی پیچ و مهره ای ارزان قیمت آشنایی دارید.

کاربرد پانل پله:

اولین کاربرد پانل پله همان گونه که از اسم آن پیدا ست ساخت پله های پیچ و مهره ایست. با استفاده از چهار نبشی و تعدادی پانل پله می توان یک راه پله زیبا، مقاوم و ارزان قیمت به طول دلخواه تا ۳۵۰ سانتیمتر ساخت. برای هر بیست سانتی متر ارتفاع نیاز به یک پانل پله داریم تا یک راه پله با شیب استاندارد بسازیم. کاربرد دیگر پانل پله در قفسه های فلزی و پیچ و مهره ای استفاده از پانل پله به عنوان کفه مشبک در طبقاتی است که قصد داریم کالای سنگین بیش از ۱۰۰ کیلوگرم را قرار دهیم است. یکی دیگر از کابرد های بسیار مهم پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی، استفاده از آن به عنوان کفپوش نیم طبقه یا بالکن پیش ساخته می باشد. برای استفاده از پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی به عنوان کفپوش، پانل پله ویژه یک خم با طول ۳۰۵ سانتی متر ساخته شده است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر پانل پله در قفسه بندی فلزی صنعتی میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

 

قفسه بندی فلزی صنعتی پالت راک


ارسال نظر