google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری

کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری

بهتر است قبل از وقوع زلزله با نصب وسایل حفاظتی چون سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری برای حفظ اسناد و مدارک مهم تدبیر اندیشید.

سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری تا حد بسیاری میتواند علاوه بر حفاظت اسناد در مقابل سرقت در مقابل بلایای طبیعی چون زلزله و آتش سوزی نیز محافظت اسناد را داشته باشد. وقوع زلزله سنگین که خرابی ساختمان را به دنبال دارد امکان ایجاد آتش سوزی را نیز تشدید می کند. اسناد و مدارک که در کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری نگهداری میشوند مورد محافظت واقع میشوند. درون زمین، مواد به صورت مذاب قرار دارند و دمای آنها بسیار زیاد است. پوسته زمین یکپارچه نیست بلکه در محل های معینی دارای گسستگی است. زلزله زمانی اتفاق می افتد که ناحیه ای از پوسته زمین، مقاومت خود را در برابر نیروهایی که از درون زمین به آنها وارد می شود، از دست بدهند و به طور ناگهانی بشکنند و انرژی زیادی آزاد شود.

از آن جایی که زمین دائما در حال لرزش است، محققان این لرزشها را توسط دستگاه های حساس لرزه نگار ثبت می کنند. با وجود پیشرفت در در وسایل ثبت زمین لرزه اما باز هم این پدیده طبیعی به طور کامل غیر قابل پیش بینی است. بنابراین اسناد را باید در یک سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری و یا سایر سیستم های مشابه ساخته شده بایگانی ریلی فلزی نگهداری نمود تا در هر زمان محافظت آنها تضمین شده باشد.

نصب کمد بایگانی ریلی فلزی رمز دار اداری

ساخت کمد بایگانی ریلی فلزی اسناد اداری

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر