google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
بالکن قفسه فلزی پیش ساخته مغازه

بالکن قفسه فلزی پیش ساخته مغازه

آیا بالکن قفسه فلزی پیش ساخته مغازه با استفاده قفسه راک چقدر تحمل بار دارد؟ مدت زمان لازم برای نصب در فروشگاه یا انبار چقدر است؟ باید تعطیل کنیم؟

قدرت بالکن قفسه فلزی پیش ساخته مغازه برای بارگذاری:

یکی از مسائل بسیار مهمی که برای ساخت یک بالکن بندی مهم است میزان تحملی است که از آن انتظار می رود. بعضی وقت ها شاید فقط می خواهیم یک محل برای دپو اقلام بسیار سبک داشته باشیم. ولی برخی اوقات هم بالکن قفسه فلزی پیش ساخته مغازه قرار است مثل یک ساختمان بارگذاری روی آن انجام شود و نفرات تردد کنند. برای عملی شدن این مهم قطعا نیاز است که یک سازه کاملا استاندارد با تمام جزئیات لازم طراحی و نصب گردد. سازه استاندارد طراحی شده برای بالکن یک مغازه یا فروشگاه و انبار حداقل مترمربعی ۲۵۰ کیلوگرم بر متر مربع تحمل بارگذاری دارد. متناسب با نیاز این تحمل بارگذاری تا متر مربعی ۵۰۰ کیلوگرم به صورت گسترده می تواند افزایش پیدا کند.

زمان برای نصب در فروشگاه و مغازه یا انبار ؟؟؟

کلیه قطعات بر اساس طراحی انجام شده به صورت کامل در کارخانه تولید و برای نصب به محل حمل می شوند. از این بابت این یک امتیاز مثبت تلقی می شود زیرا فقط زمانی که قطعات پای کار می آید تا انتها نصب محدودیت برای بهره برداری از فروشگاه و انبار دارید. زمان لازم برای نصب نیز بستگی به ابعاد دارد. یک بالکن پیش ساخته به متراژ تقریبی ۵۰ متر مربع حدود ۴ روز نصب آن طول می کشد. در صورتی که همین سازه را بخواهید با مصالح بنایی اجرا کنید در حدود دو ماه به درازا می کشد. علاوه بر صرفه جویی مستقیم مالی از این بابت نیز به دلیل حداقل زمان لازم برای تعطیلی یه رکورد بوده و حداقل زیان را متحمل خواهید شد.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر