google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته

قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته

یکی از راهکارهایی که برای افزایش بهره برداری از فضا موجود در ارتفاع هست خرید ارزان و نصب قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته برای فروشگاه و مغازه هست.

خرید ارزان قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته و نصب قفسه صنعتی :

یکی از مسائلی که جذابیت داشته برای اجرای بالکن بندی با استفاده از این سیستم قیمت تمام شده ارزان آن است. برای ساخت یک بالکن با مصالح سنتی چه مقدار زمان لازم دارید؟ چند روز باید فروشگاه یا مغازه شما تعطیل شود؟ چه میزان مصالح نیاز هست؟ چه میزان نخاله تولید می شود؟ برای حمل مصالح و نخاله های به وجود آمده چه مقدار باید هزینه کرد؟ چند نفر استادکار باید برای اجرای یک بالکن به شکل سنتی با مصالح بنایی معمول درگیر شوند؟ دریافت مجوزهای لازم اضافه بنا چقدر زمان لازم خواهد داشت و چه مراحلی را باید طی کرد؟ دریافت این مجوزها چقدر هزینه لازم دارد؟ اگر به این سوالات کمی فکر کنیم و بیاندیشیم طبیعی خواهد بود که به فکر یک سیستم جایگزین باشیم تا بتوانیم به هدف خود آسان دست پیدا کنیم. قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته پاسخ تمامی این سوالات است.

خرید اینترنتی قفسه فلزی انبار راک مشبک

راه حلی ساده تر برای ساخت بالکن مغازه و فروشگاه یا انبار صنعتی :

خب چندین سوال مطرح شد که حل هر سوال و پاسخ به آن هر یک خود مسئله ای جداگانه و هزینه خود را دارد. بهترین راه حل پیشنهادی از طرف ما ساخت یک بالکن پیش ساخته است. بالکن پیش ساخته با بهره گیری از سیستم قفسه بندی راک پالت قادر است بهترین کاربرد را داشته باشد. بهره گیری از این سیستم قفسه بندی برای دهانه های با طول ۳ متر بهترین کارآیی را دارد. البته می توان طراحی را برای دهانه های به طول تا ۵ متر نیز انجام داد. این سازه یک پیشنهاد زیرکانه و هوشمندانه است. کمترین مدت زمان اجرا را دارد و تعطیلی فروشگاه یا مغازه یا انبار به حداقل ممکن خواهد رسید، زیرا تمام قطعات در کارخانه با اندازه های دقیق و به صورت کاملا استاندارد ساخته می شوند و سپس جهت نصب به محل حمل می گردند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر