google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار

تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار

کشور ما ایران از جمله کشورهای در حال توسعه می باشد. صنعت قفسه بندی با تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار به توسعه رشد صنعتی کشور کمک می نماید.

ایران با قدمت تمدن چند هزار ساله از جمله محدود کشورهایی بوده که توانسته در دنیا امپراطوری داشته باشد. این امر محقق نشده مگر به خاطر ثروت، قدرت، هوش و شجاعت ملت بزرگ ایران. این پتانسیل در حال حاضر نیز وجود دارد و فقط باید بزرگ اندیشید تا به هدف رسید. گسترش صنعت خود به خود کارآفرینی برای جامعه ایجاد خواهد نمود. با گسترش صنعت در هر کشور نیاز به تجهیزات و ابزار جدید نیز بیشتر خواهد شد. این نیاز باید در داخل کشور و با توان داخلی مرتفع گردد تا توسعه و پیشرفت به صورت همه جانبه حاصل شود. تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار برای رفع نیاز در شرکت های تولیدی، شرکت های پخش، انبار محصول، مواد اولیه و قطعات انجام شده است. قفسه فزی راک پالت جهت بار گذاری با ماشین آلات حمل مانند لیفتراک مناسب است. شاید تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار صنعتی کوچک باشد ولی هر کس باید نقش خود را به درستی ایجاد نماید تا یک جامعه به هدف خود دست یابد.

نصب قفسه فلزی سنگین بازویی انبار صنعتی

نصب قفسه فلزی مغازه مشبک راک سنگین

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه بندی و دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص تولید قفسه فلزی صنعتی راک پالت انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر